"מקווה שגפני יסכים"

אפליית הסמינרים: יואב ללום הזמין את אריה דרעי לעימות

עו"ד יואב ללום, העוסק בטיפול בבנות ספרדיות המופלות לרעה בסמינרים בשל מוצאן, הזמין את יו"ר ש"ס אריה דרעי לעימות בנושא הרגיש: "איך תחזיר עטרה ליושנה?" (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: נוער כהלכה)

יו"ר עמותת 'נוער כהלכה', העוסקת במאבק באפליית הבנות הספרדיות, קורא ליו"ר ש"ס אריה דרעי לעימות על רקע המאבק באפליה במסגרת העבודה הפרלמנטרית.

"פעם הוא הבטיח שהוא יחזיר עטרה ליושנה שהוא ידאג לציבור הספרדי", פתח ללום את דבריו: "אז אני רוצה לשאול אותו, אריה דרעי איך תחזיר עטרה ליושנה?.

"כשבנותינו מופלות לרעה בסמינרים, משפחות ספרדיות מופלות לרעה ע"י ועדות אכלוס בערים החרדיות, אנשי שס ואתה בראשם מעדיפים לשלוח את ילדיכם למוסדות אשכנזים בניגוד להוראת מרן זצ"ל, כשעיקר הבחורים שנעקרים מספסלי הישיבות בכח ומגוייסים לצבא הינם ממוצא מזרחי, כשבכנסים של שס מככבים כמעט רק זמרים אשכנזים, כשש"ס הפכה בפועל לסניף מקומי של דגל התורה".

עו"ד ללום פנה והוסיף: "אריה דרעי תגיד לי איזה עתיד אתה מתכנן לציבור אותו אתה מתיימר לייצג - הציבור הספרדי?. אני, עו"ד יואב ללום, העושה מזה שנים רבות, ימים ולילות למניעת האפליה נגד הציבור הספרדי במגזר החרדי ובעצם להגשים את חזונו של מרן זצ"ל קורא לך אריה דרעי, בוא לעימות מולי, בכל מקום ובכל שעה שתבחר".

"אתה יודע מה, אתה יכול לבחור גם את המנחה", עקץ ללום על רקע הסרטון בו דרעי קרא לעימות עם יו"ר יש עתיד' יאיד לפיד.

"תבוא ואציג לפניך נתונים על איך הציבור הספרדי נרמס באין מפריע ואיך אתה אינך עומד בהבטחות שלך שנתת לפני הבחירות הקודמות בשידור חי ברדיו קול ברמה כשרק חזרת לפוליטיקה עם השלישיה אטיאס-ישי-דרעי".

ללום הוסיף ואמר: "תבין אריה, דמוקרטיה זה לא רק לזרות חול בעיני הציבור בכך שאתה משחק משחקים ומזמין את יאיר לפיד לעימות מולך. לדבר אל הרגש של הציבור שלנו באיומים והפחדות.

"דמוקרטיה זה להגיד גם מה אתה עושה או מה עשית למען בוחריך בקדנציה האחרונה? בוא ואציג לך נתוני אמת ונראה אותך מתמודד איתם מול המצלמות ולעיני הציבור!".

כשנשאל בסיום דבריו האם דרעי יגיע, עקץ ללום: "אני יודע, אני מקווה שגפני ירשה לו....".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר