ראיון מיוחד

למה ישי לפידות תומך כל פעם במפלגה אחרת? הנה ההסבר

הזמר והיוצר ישי לפידות, בראיון מיוחד ל'כיכר השבת' מסביר למה כל פעם הוא יוצא בתמיכה במפלגה אחרת, מספר למי הוא יצביע וגם נותן טיפ חשוב ל'יהדות התורה' (חרדים, בארץ)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
ישי לפידות (צילום: דף הפייסבוק של ישי לפידות)

הזמר המוכר ישי לפידות, לא מפסיק לעורר סערות ולייצר עניין. לאחר שבבחירות המוניציפליות הביע תמיכה בש"ס, לפני שבועיים פרסם טור בשבחו של רפי פרץ על 'איחוד מפלגות הימין' ואתמול (רביעי) הוציא סרטון לטובת 'יהדות התורה'. שלוש מפלגות בתוך כחצי שנה.

בסרטון על 'יהדות התורה', הוא מספר על אישיות חילונית ומפורסמת שסיפרה לו כי היא מתכוונת להצביע ליהדות התורה.

'כיכר השבת', פנה לישי לפידות כדי לבדוק איתו, האמנם? הייתכן? וגם, במי הוא באמת תומך והאם הוא מוציא את הסרטונים רק כדי להתפרנס.

היי ישי, רוצה להסביר מה קורה?

"בשמחה, אני בן אדם דעתן, נורא דעתן, ואני משמיע את דעותיי לכלל הציבור החרדי והדתי. בעיתון 'בקהילה' - לציבור החרדי, ו'מצב הרוח' - לציבור הדתי לאומי, ברדיו קול חי ובערוץ 20.

"אני עצמי לא בן אדם שאפשר להגדיר אותו, ואני עושה זאת בצורה מכוונת. אני אוהב לקחת מכל ציבור את הטוב שבו, את התמימות אני לוקח מהציבור הדת"ל, את הדברים המופלאים מהציבור החרדי, ואת הישראליות מהחילוניים.

"לכן, אני לא רואה כל בעיה שמדי פעם אני מביע תמיכה במפלגה אחרת, אני חושב שטוב מאוד שמפלגה כמו הבית היהודי העמידה בראשה ראש ישיבה ולא מיליונר של הייטק. תמכתי בבחירות המקומיות בדרעי כי אני באמת חושב שהוא עושה מהפך תרבותי בתחום המוזיקה, וכעת אני תומך ביהדות התורה בגלל כל הדברים הטובים שהם עושים עבור מוסדות החינוך".

מה בדיוק הסיפור עם אותה אישיות מפורסמת?

"ישבנו כמה מן האמנים הגדולים בישראל מאחורי הקלעים, רגע לפני שעלינו לבמה כדי להופיע. והחלה להתגלגל שיחה פוליטית בה כל אחד מספר למי הוא מצביע. להפתעתי העצומה, אחד הנוכחים שהוא דמות מוכרת וידועה מאוד, אמר בנונשלנטיות כי הוא ורעייתו 'הסלבית' הולכים להצביע עבור יהדות התורה. האמת, שמטתי את הלסת, לא חלמתי שג' יצליחו להגיע לכאלו מקומות.

"ואז בעצם גם נפל לי האסימון, כי אם אותו ידוען הולך להצביע לג' בגלל שהילדים שלו נמצאים במוסדות של דתיים, אז הם בעצם מפספסים פה קהל גדול של אנשים, מטובי בניה של היהדות, שכל חטאם זה שהם לא יושבים בכולל.

"ברגע שיהדות התורה תחבק אותי עם כל הקהילה של 'החרדים העובדים' ותדאג להם, ולמוסדות שלהם, אני רואה פה פוטנציאל עצום שיכול להביא עוד הרבה קולות ליהדות התורה. ולכן עשיתי את הסרטון, כדי לשים פרוז'קטור על התופעה".

יש סיכוי שקיבלת מהם כסף עבור התמיכה שלך?

"מה שמעליב פה זה לא רק שלא קיבלתי מהם מעולם כלום, אלא הם גם לא הציעו לי אף פעם כסף, וגם לא משרת עבודה. גם אחרי פוסט התמיכה שלי באל על היו בטוחים שהם שילמו לי, אבל אפילו ל'ביזנס' הם לא שידרגו אותי".

אתה תצביע לאחת מן המפלגות הדתיות, או שאין לך בעיה להצביע למפלגה חילונית?

"חד משמעית, אני אשלשל פתק אך ורק למפלגה דתית או חרדית, ולא למפלגה חילונית. לגבי איזה מפלגה? אני מנוע מלענות".

הילדים שלך לומדים במוסדות חינוך חרדיים?

"אני גם במקרה של חינוך ילדיי דוגל לבדוק מה מתאים לכל ילד ולפי זה לשלוח אותו למוסד שהוא מתאים, ולא משנה לי האם זה חרדי או דתי, 'חנוך לנער על פי דרכו'. חלק מהילדים שלי לומדים במוסדות דתיים לאומיים, וחלק במוסדות חרדיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר