צפו בנאום

אייכלר: "חרדים יצביעו ליכוד? בושה וחרפה"

"גם חרדי מודרני אינו בוגד במשפחתו ובקהילתו", תקף ח"כ ישראל אייכלר את החרדים המבקשים להצביע למפלגות חילוניות: "איך אומרים שיהודים חרדיים הולכים להצביע למפלגה זרה. בושה וחרפה" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

ח"כ ישראל אייכלר תקף במהלך נאום שנשא בפני חברי מועצת הקהילות בקרית גת את החרדים המבקשים להצביע עבור מפלגות חילוניות ואמר: "רבותיי, אנחנו נמצאים במערכת בחירות מסוכנת ליהדות. כולנו יודעים שיש פה ניסיון להפוך את המדינה למדינת תועבה, במקום מדינה יהודית".

לדבריו: "הליכוד איננה מפלגה של צדיקים, אבל יש שם כמה אנשים טובים. הם מכירים בזה שיש פה מדינה יהודית ולכן אנחנו יכולים להשתתף אתם בקואליציה. אבל יש בכל המפלגות אנשים שרוצים לעשות פה מדינת תועבה. הם גם רוצים לשלול את זכויות האזרח החרדי שמפריע להם להתנהג כגויים. אנחנו יודעים זאת כי כבר קיבלנו מהם מכת גזירות בעבר הקרוב.

"ממשלת לפיד יחד עם נתניהו, לא עם מרצ, אלא עם נתניהו והבית היהודי, הם שנתנו לנו את המכות הגדולות ביותר בקדנציה הקודמת. אם חלילה תקום ממשלה כזו, שנתניהו יישב עם לפיד ואנחנו באופוזיציה, זו תהיה בכיה לדורות".

לדבריו: "צריכים ליצור אוירה ציבורית שכל יהודי חרדי, יתבייש להגיד שהוא מצביע ליכוד או למפלגת החומרים המסוכנים והגיור הפיקטיבי. גם חרדי מודרני אינו בוגד במשפחתו ובקהילתו. הוא סובל את סבלם ומתייצב לעזרתם. את זה הוא יעשה גם ביום הבחירות.

"בבחירות אי אפשר לסחוב אנשים בכוח, אבל בדרך הטובה והסברה אפשר לשכנע. בקלפי רק הקדוש ברוך הוא יודע מה עושים."

אייכלר זעק: "איך אומרים שיהודים חרדיים הולכים להצביע למפלגה זרה. בושה וחרפה. עלינו לעשות הכול כדי שלא יהיה דבר כזה. אי אפשר להצביע למפלגת הגיור הפיקטיבי! או לליכוד שיש בו כוחות שתומכים בכל התועבות! אם ניחלש הליכוד עלול ללכת עם לפיד ולהדיר את החרדים מכל זכות מינימלית.

"לכן אני קורא, מי שרוצה לחזק את נתניהו בגלל הרדיפות נגדו, שיצביע לנו. אנחנו נלחמים נגד הרדיפות הללו יותר מאשר אנשי הליכוד. יעידו על זה הפרוטוקולים של הכנסת. אנחנו אלו שנלחמים נגד הבג"צ ונגד שלטון הרשע בכל האוכלוסיות ובפרט ביהדות החרדית ובדת היהודית.

"אנחנו שומרי משמרת הקודש, אנחנו שומרי הסף של המדינה היהודית. יהודי חרדי צריך להצביע רק ליהדות התורה. לא להצביע בשום אופן למפלגות אחרות, לא ליכוד, לא חומרים מסוכנים וגיור פיקטיבי, ובוודאי לא מפלגות שמאל שאף אחד לא חושב להצביע להן"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר