"המצב קריטי"

החמרה נוספת במצבו של האדמו"ר מסקולען

בני משפחתו של האדמו"ר מסקולען, שאושפז בחודשים האחרונים במרכז הרפואי הופקינס בבולטימור, נקראו לבוא אל מיטת אביהם, בזמן שהרופאים מנסים לייצב את מצבו (חרדים)

יוחנן בלייך | כיכר השבת |
האדמו"ר מסקולען (צילום: ישראל בארד, א בליק)

לקיים בנו חכמי ישראל: הציבור נקרא להתפלל לרפואתו של האדמו"ר מסקולען, זקן האדמו"רים, שמצבו מוגדר קריטי בשעות אלו (ראשון).

לדברי בני משפחתו של האדמו"ר, שנקראו לבוא אל מיטת אביהם במרכז הרפואי הופקינס בבולטימור - שם הוא מאושפז בחודשים האחרונים, הרופאים מנסים לייצב את מצבו שהידרדר היום.

כזכור, האדמו"ר סובל מזיהום בריאותיו. בשילוב לחץ הדם הלא-יציב וחומו שעלה, התקבל מצב קשה ובשל כך נקראו צאצאיו של האדמו"ר לבית החולים.

לפי בני המשפחה, "המצב מוגדר קריטי. הרופאים מנסים לייצב ללא הצלחה. רק תפילות יעזרו". בשעות אלו (ראשון) מתאספים חסידיו בערים השונות למנייני אמירת תהילים.

האדמו"ר בן ה-95, נולד בשנת תרפ"ג בגבול רומניה וניצל ממחנות הריכוז. האדמו"ר משמש כמנהיג השני בשושלת סקולען, כשחסידיו ממוקמים בעיקר בארה"ב, בבריטניה ובישראל.

בניו של האדמו"ר, המשמשים כרבנים ומנהיגי קהילות, פרסמו לאחרונה מכתב ובו הם מבקשים מן הציבור לקבל על עצמו ריחוק מכלי הטכנולוגיה, לרפואת אביהם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר