פנה לשב"כ שיחקור

החשד החדש של גנץ: המוסד הדליף את הפריצה לטלפון

לאחר שהחשיד את רה"מ נתניהו ואת הרוסים בהדלפת הפריצה האיראנית לטלפון הנייד שלו, פנה יו"ר 'כחול לבן', בני גנץ, אל השב"כ שיבדוק האם המוסד - הגוף הכי חשאי - הדליף זאת (אקטואליה)

בני גנץ (צילום: הדס פרוש - פלאש 90)

פרשת הפריצה לטלפון הנייד של יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ, מסרבת לגווע. אמש (ראשון) דיווח הפרשן עמית סגל במהדורה המרכזית בערוץ 12 כי גנץ דורש מהשב"כ לחקור האם המוסד הדליף את הפרשה.

עד כה גנץ העלה חשד כי ראש הממשלה בנימין נתניהו עומד מאחורי ההדלפה, לאחר מכן החשיד את הרוסים בכך וכעת, הגיע תורו של 'המוסד' לתפקידים מיוחדים.

המוסד הינו הגוף החשאי ביותר בישראל, אלא שגנץ פנה לשב"כ, כך לפי הדיווח של עמית סגל, ודרש לחקור האם המוסד הדליף את דבר הפריצה לטלפון שלו - אל התקשורת.

בשירות הביטחון הכללי סירבו להתייחס לעניין.

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס אמש לפרסום במהלך מסיבת העיתונאים עם נשיא ברזיל ואמר כי "הערב הם ירדו לשפל חדש. אני קורא להם לגלות אחריות, להתעשת, להיות ממלכתיים ולהשאיר את המוסד והשב"כ, מנדבכי ביטחון ישראל, מחוץ לפוליטיקה, יש לנו מספיק דברים לריב עליהם לא על הגופים הנפלאים האלה".

ממפלגת כחול-לבן נמסר בתגובה: "לא מתכוונים להתייחס לנושאים הקשורים לנושאי ביטחון".

עוד נמסר בתגובה לדברי ראש הממשלה כי "ביבי נתניהו שמדליף יום אחרי יום מידע סודי בנסיון להגן על עצמו בפרשת הצוללות, ומוציא מידע מדיוני קבינט על בסיס קבוע כדי לפגוע בבני גנץ, הוא האחרון שיכול לדבר נגד הדלפות. בתור התחלה- על נתניהו להתחייב פומבית להפסיק להפיץ פייק ניוז והכפשות על בני גנץ רק כי הוא בהיסטריה מזה שהוא עומד להפסיד בבחירות".

כזכור, לפני כחודש נחשף על-ידי עמית סגל כי שני בכירים בשב"כ פנו לפני כחודשיים אל בני גנץ והודיעו לו כי האיראנים פרצו לאחד האלפונים הסלולריים שברשותו, כך שתכולתו כולל פרטיו והתכתובות שהיו בו - נמצאים בידיים עוינות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר