"חושבים באותו ראש"

בן גביר לחרדים: נלחמתי כל השנים למענכם

עו"ד איתמר בן גביר המתמודד במסגרת איחוד מפלגות הימין טען בפני פעילים חרדיים כי עליהם להצביע לו בשל פעולותיו הרבות לסיוע לחרדים כנגד עוולות של המדינה נגדם (חרדים)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
איתמר בן גביר בצפת (צילום: דוד כהן, פלאש 90)

במפגש שהיה היום (רביעי), בין המועמד עו"ד איתמר גביר לבין פעילים חרדים, עלה נושא הטיפול ברדיפת החרדים על ידי המדינה ובמיוחד על ידי המשטרה.

״אסור לכם לשכוח״, אמר להם בן גביר, ״שבמהלך כל השנים האחרונות עזרתי בהמון המון תיקים של חרדים ועמדתי לצידם יד ביד. אני הייתי זה שנלחמתי בעד העצורים של ההפגנות, כאשר הרגשתי וידעתי שנעשתה להם עוולה אך ורק בגלל שהם חרדים והם מיעוט. אני הייתי זה שהוצאתי פיצויים בשווי מאות אלפי שקלים משוטרים שהיכו חרדים בהפגנות, וצעקתי אז שהגיע הזמן ששוטרי ישראל יבינו שדמם של החרדים אינו הפקר, ומי שיפגע וישתולל יישא בתוצאות".

"זה התפרסם בזמנו בכל האתרים. לא פעם ולא פעמיים זיכיתי חרדים מעלילות שווא שהמשטרה העלילה עליהם, והבאתי הצלחה של מאה אחוז בתיקים שהובלתי בשבילם. כי צריך לזכור דבר אחד: יש פה מלחמה תרבותית ברורה על צביון המדינה. ובעניין הזה, כמו בעניינים אחרים, אנחנו חושבים באותו ראש ופועלים רבות למען העזרה לציבור החרדי", הצהיר בן גביר.

״הגיע הזמן ללמד את הבג״ץ ואת המשטרה שהם לא הבעלי בתים פה והם לא יכולים לעשות מה שבא להם על חשבון הציבור. בדיוק בשביל זה אני פה. הוכחתי הצלחה ברורה מחוץ לכנסת, מול המשטרה ומול הבג״ץ, וכל שכן בעזרת ד׳ בתוך הכנסת, נוביל מהפכה גדולה ונחזיר את הכח מהאליטה אל העם. כי העם מחליט פה, ולא קומץ קטן שהשתלט עלינו בלי שבחרנו בהם״, סיים בן גביר את דבריו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר