"חקירה מורכבת"

הלם בעיר אלעד: רופא ילדים חשוד בעבירות חמורות

רופא ילדים בקופת חולים בעיר אלעד, ד"ר עידן ברק, נעצר בשבוע שעבר, בחשד לביצוע עבירות חמורות. במשטרה מדגישים כי לא נמצא קשר בין עבודתו כרופא לחשדות (בארץ)

אילוסטרציה (צילום: יוסי זמיר, פלאש 90)

רופא ילדים בקופת חולים בעיר אלעד, ד"ר עידן ברק בן 37, תושב גני תקווה, נעצר בשבוע שעבר על ידי יחידת להב 433 של המשטרה, בחשד לביצוע עבירות חמורות בקטין בן 14.

במשטרה הדגישו כי לא נמצא קשר ישיר בין עבודתו כרופא ילדים לבין הקורבנות שהותקפו, אך עם זאת דבר מעצרו עורר חשש רב בקרב משפחות חרדיות בעיר אלעד שילדיהם טופלו אצל הרופא.

הרופא לא הגיע לעבודה מיום חמישי שעבר, והעובדים במרפאה באלעד ניסו להבין מה קרה, עד שהתברר להם כי הוא נלקח לחקירה.

אחת העובדות בקופת החולים באלעד, שם הופתעו מהמעצר, אמרה ל'וואלה! NEWS' כי "אנחנו בשוק מהפרסום, מדובר ברופא מקסים ונעים שלא עושה בעיות, אנחנו בהלם שזה קרה דווקא לו. הוא לא עשה בעיות והמטופלים לא התלוננו עליו".

לפי חשד המשטרה, ד"ר עידן ברק ביצע את העבירות ברשת, כאשר פתח חשבון פייסבוק פיקטיבי ובאמצעותו יצר קשר עם נערים. בשל חשד המשטרה כי הוא תקף ילדים נוספים, שמו הותר לפרסום על-ידי בית המשפט.

החקירה נגד רופא הילדים החלה בעקבות דיווח של קטין בן 14 למוקד 105, המוקד הלאומי להגנה על ילדים ונוער ברשת והיא מתנהלת בשיתוף פעולה עם משרד הרווחה ומלווה על ידי מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה. הילד התלונן במשטרה כי הוא נסחט על ידי הרופא שאיים להפיץ את תמונותיו לכל העולם ובעקובת כך נפתחה החקירה.

מהמשטרה נמסר כי מדובר "בחקירה סמויה ומורכבת, שהתנהלה במרחב הווירטואלי זה מספר שבועות, במהלכה הופעלו אמצעים טכנולוגיים ואחרים שאפשרו לצוות החקירה לזהות את החשוד".

מקופת החולים נמסר בתגובה ל'וואלה! NEWS' כי "ככל שנמסר לנו על ידי הגורמים המוסמכים, החשדות החמורים אינם בזיקה לפעילות החשוד בקופה. עם זאת, ברי שמרגע שבו נפתחה החקירה, החשוד לא מורשה לשוב לעבודתו במסגרת הקופה עד שיוסר כל חשד לביצוע עבירות פליליות על ידו".

עורך הדין שי רודה, שמייצג את ד"ר ברק, אמר: "מרשי מכחיש את החשדות שמיוחסות לו, וטוען כי לא ידע שגילם האמיתי של הנערים היה מתחת לגיל 16. כשחשד לגבי גילם הוא עצר את המעשים. חד-משמעית לא מדובר בעבירה פלילית. מדובר ברופא נורמטיבי ללא עבר פלילי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר