דם רע

הנשיא ריבלין ביקש: לא לשבת ליד בנימין נתניהו

אנשיו של נשיא המדינה הסבירו למארגנים, כי מדובר ב"ימים רגישים" בשל ההתייעצויות עם ראשי הסיעות לקראת הרכבת הממשלה. בין ריבלין לנתניהו, יחצצו משפחות שכולות (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ריבלין ונתניהו (צילום ארכיון: Noam Revkin Fenton/Flash90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו ונשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין ישתתפו הערב (ראשון) באירוע הצדעה "ובזכותם", למען המשפחות השכולות של חללי מערכות ישראל, שיתקיים בבנייני האומה בירושלים.

באופן חריג, קיבלו המארגנים דרישה מבית הנשיא, שלא להושיב אותו ליד ראש הממשלה, בניגוד למקובל באירועים מסוג זה - כך דווח בחדשות 12.

הסיבה לדרישה: העובדה כי מחר יפתח ריבלין בסבב התייעצויות עם ראשי הסיעות על מנת להכריע על מי יטיל את מלאכת הרכבת הממשלה הבאה.

"אלה ימים רגישים של התייעצות עם הסיעות", נמסר למארגנים, הצפויים להושיב בין הנשיא לראש הממשלה מספר משפחות שכולות.

נאום הניצחון של נתניהו, במוצאי הבחירות (צילום: 'כאן'. תמונה: Noam Revkin Fenton/FLASH90)

מבית הנשיא נמסר בתגובה: "לא ייאמן שטקס למען המשפחות השכולות, בו מבקש הנשיא לכבד את יו"ר 'יד לבנים', הופך לעניין פוליטי. אין בסידורי הישיבה דבר מלבד זאת".

כזכור, מערכת היחסים בין ריבלין לנתניהו, שידעו עליות ומורדות במהלך השנים, התערערו שוב בתקופת הבחירות, לאחר שנתניהו טען כי ריבלין ירצה להטיל את הרכבת הממשלה על גנץ. בתגובה תקף ריבלין את הניסיון להטיל דופי באופן קבלת החלטותיו.

"ניסיון בזוי נוסף, לפגוע באמון הציבור בהחלטתו הממלכתית של הנשיא לאחר הבחירות. נשיא המדינה לא יתפתה לדברי חנופה, ולא ירא ממתקפות שכאלה, החוזרות ונשנות באופן חסר אחריות ומונעות משיקולים פוליטיים ציניים", הגיב אז ריבלין להאשמותיו של נתניהו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר