'ושמחת' • הומור למשפחה

תערוכת ההומור היהודי המקיפה הראשונה בישראל

העולם מצחיק, לא? אז צוחקים. בעיקר אם אתם יהודים. לעתים זה כל מה שנשאר. אז אחרי 2000 שנות גלות וקצת יותר מ-5000 שנות קיום, מוזיאון העם היהודי בבית התפוצות מציג את תערוכת ההומור היהודי המקיפה הראשונה בישראל (תיירות)

"לשמוח הוא ובניו ובני ביתו כל אחד ואחד בראוי לו" (צילום: אלעד שריג)

ימי המועד התייחדו במצוה המיוחדת של 'ושמחת בחגך' פשוט לשמוח! וגדול הפוסקים רבינו הרמב"ם כתב: "שבעת ימי הפסח חייב אדם להיות בהן שמח וטוב לב, הוא ובניו ואשתו ובני ביתו וכל הנלווים עליו, שנאמר "ושמחת, בחגך . . ." (דברים טז,יד) ויש בכלל אותה שמחה, לשמוח הוא ובניו ובני ביתו כל אחד ואחד בראוי לו" - אז אם אתם מחפשים איך לשמוח יחד עם כל בני המשפחה, בית התפוצות מצא דרך מדהימה לעזור לכם.

בחול המועד פסח, מוזיאון העם היהודי בבית התפוצות מציג תערוכה שחוגגת את הצחוק היהודי המגוון, החל מההומור העממי ועד לימינו, ובוחנת את העקבות שהותיר בעברית, באנגלית, ביידיש, בלאדינו, בגרמנית, בצרפתית, ברוסית, בספרדית ועוד.

מכל התקופות והעדות, הגוונים והז'אנרים, יחד עם קטעי סרטים, מופעי סטנדאפ מקוריים, פריטי אספנות, כרזות, צילומים, מוצגים מקוריים נדירים ומה לא.

התערוכה מציגה פריטים אישיים של גדולי הקומיקאים, הכותבים והקומדיות, עושה שימוש בסרטים, קטעים ארכיונים וקליפים, לצד תחנות אינטראקטיביות מתקדמות המזמינות את הקהל לגלות בדיוק מה מצחיק אותם – ולהוסיף עוד ועוד חומרים למאגר הבדיחות העצום שנאסף עבור התערוכה.

אז תבואו עם חיוך. השאר עלינו!

בנוסף – לשדרוג החוויה המשפחתית פיתח המוזיאון אפליקציית אתגר בית התפוצות לכל המשפחה (BH Challenge) שיש בה חידות חשיבה וידע, פאזלים והפתעות מאתגרות – ואפשר גם לזכות בפרסים.

שעות פתיחה במהלך החג

חול המועד פסח

21-24.4 ראשון עד רביעי

10:00-19:00

חמישי, ערב חג שני 25.4

09:00-14:00

הזמנת כרטיסים

מחיר משפחתי מיוחד בחול המועד: (21 עד 25 באפריל)

160 שקל לכל המשפחה במקום 196 שקל (ארבע נפשות ומעלה)

בקופה או בהזמנה טלפונית בלבד

צילום: אלעד שריג

צילום: אלעד שריג

צילום: אלעד שריג

צילום: אלעד שריג

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר