צפו בוידאו

דאע"ש: אלו המחבלים מהטרור בסרי לנקה

ארגון הטרור הקיצוני דאע"ש פרסם תיעוד וידאו של המחבלים ביצעו את שורת הפיגועים בסרי לנקה, מתקפת טרור שהביאה למותם של 310 אזרחים ולמעלה מ- 500 פצועים (אקטואליה)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: דאע"ש)

ארגון הטרור הקיצוני דאע"ש פרסם היום (שלישי) תיעוד וידאו של המחבלים שלדבריו ביצעו את שורת הפיגועים בבתי מלון וכנסיות בסרי לנקה, פיגועים שהביאו למותם של 310 אזרחים ולמעלה מ- 500 פצועים.

בתוך כך, הנשיא המקומי הגיב לביקורת הקשה נגד אנשי המודיעין - שידעו על ההתרעות לפיגועים אך לא הצליחו למנוע אותם - והודיע כי בכוונתו לנקוט בתוך 24 שעות, בצעדים נגדם.

ראש הממשלה המקומי הוסיף: "חלק מהמפגעים הגיעו מחו"ל וחזרו לביתם. רק אזרחים מסרי לנקה נעצרו עד כה. ייתכן שהפיגועים נעשו בתגובה לטבח בקרייסטצ'רץ' בניו זילנד".

כזכור, חלק מההרוגים אזרחי ארה"ב, בריטניה, סין, טורקיה, הולנד, פורטוגל, יפן, פקיסטן, דנמרק, מרוקו, הודו ובנגלדש. אין הרוגים ישראלים בפיגועי הטרור.

במטה ללוחמה בטרור פרסמו הוראות לישראלים השוהים במדינה: להימנע מלהתקרב לאתרי הפיגועים. להימנע מהגעה לכנסיות. להקשיב להנחיות כוחות הביטחון במדינה. להימנע משהייה במקומות הומי אדם שאינם מאובטחים. להיות קשובים להתפתחויות בתקשורת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר