תיעוד הזוי

החופשה שהפכה לסיוט: בית המלון התמלא יתושים

בני זוג ששילמו על חדר במלון, גילו לתדהמתם כי המקום שורץ אלפי יתושים ומעופפים אחרים. הם נאלצו להימלט, אך הנהלת בית המלון לא הסכימה להשיב להם את כספם • צפו בתיעוד (חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
כך נראה החדר במלון 'המלך שלמה' (באדיבות המצלם)

בני זוג חרדים, שהיו בטוחים אתמול (ראשון) כי צפויים להם יומיים של מרגוע ומנוחה, לא תיארו לעצמם את הטראומה שיחוו, ובוודאי לא את היחס המחפיר לדבריהם.

בית המלון 'המלך שלמה' בטבריה, בו הם הזמינו ושילמו על חדר לשני ימים ולילה אחד, התגלה כלא ראוי למשכן אדם, בשל אלפי יתושים שפשטו על אגפיו ומילאו כל חלל פנוי, אלא שהנהלת המקום עדיין מסרבת להשיב להם את כספם - ששולם על נופש שבפועל כלל לא היה.

הבעל, שמואל לוינגר, מתאר בשיחה ל'כיכר השבת' את השתלשלות הדברים, מנקודת מבטו: "הזמנו לילה במלון המלך שלמה בטבריה, דרך 'בוקינג' (אתר הזמנות כללי; למלונות רבים), לי ולאשתי - אחרי תקופת עבודה מאוד קשה. רק רצינו לנוח יומיים במלון בצפון".

שמואל, בדרכו למלון

וכאן בא ההלם שהיכה בהם: "מספר דקות לאחר שהגענו למלון, גילינו לתדהמתנו שכל החדר מלא יתושים וברחשים בכמויות מטורפות. ואני מדבר על אלפים, בלי הגזמה. המעופפים היו בכל החדר. על המיטות, על הכריות והשמיכות, כל התקרה גם היתה מלאה. התיקים שלנו התמלאו גם כן".

"גם נעקצנו המון עקיצות לא נעימות", ממשיך שמואל בכאב. "עובדי בית המלון מצידו לא עזרו לנו, כי לטענתם 'ככה זה באזור הכינרת בשלוש השנים האחרונות, ואין לזה שום פתרון'".

אך בכך לא תם הסיוט: "במלון גם אסרו עלינו לפתוח את המרפסת או לצאת אליה, כדי שהיתושים למיניהם לא יעברו הלאה בדרכם, כך שהאפשרות היחידה היתה להסתגר עם היצורים באותו חדר ולהדליק מזגן...".

"כשירדתי לקבלה כדי להתלונן על המצב ההזוי, מצאתי לידי עוד 12 אנשים - עם אותה טענה בדיוק, על החדרים שלהם", מגלה שמואל.

מחוץ למלון, על רקע הכינרת

לדבריו, "בשלב זה, לאחר כל כך הרבה תלונות, אחד העובדים החליט לנסות ולהחליף חדרים לאנשים, בתקווה שיהיה יותר טוב, אך זה לא קרה: גם החדר השני היה מלא ביתושים".

ברגע זה, באה הפתעה נוספת, כואבת בהרבה: "רצינו ללכת הביתה, מחוסר ברירה כמובן, אבל העובד לא היה מוכן להחזיר את הכסף ששילמנו בשום פנים ואופן - למרות שהגענו למקום ממש זמן קצר קודם לכן".

"הוא טען, שאסור לו, שהכסף לא הגיע לקופה ועוד כל מיני תירוצים. בסופו של דבר, לצערי הרב יצאנו - והלכה לנו החופשה", מסיים שמואל לוינגר בצער כן.

מהנהלת מלון 'המלך שלמה' בטבריה נמסר בתגובה: "ראשית, אני נורא מצטער שחווית האורח הייתה לא לשביעות רצונו , אנחנו כ"מלון המלך שלמה טבריה" עושים הכל על מנת שאורחנו יוכלו ליהנות בחופשתם .

"המקרה הזה רחוק מלהיות אמיתי, ואסביר. אמנם נכון יש יתושים בטבריה בכלל, אבל הוצע לאורח הנכבד: בתחילה לעבור חדר אבל הוא סירב בכל תוקף לאחר מכן הוצע לו לנקות את החדר מהיתושים (תוך מספר דקות) אך הוא סירב בכל תוקף.

"הוצע לו לאחר מכן להשאיר את דלת המרפסת סגורה כאשר הוא במרפסת אך הוא סרב בכל תוקף וכן צעק על צוות המלון!!

"כאשר הוא ביקש לעזוב מנהל תורן ניסה שוב לתת לו חדר אחר ואז הוא ממש צרח עליו בסיבה שהוא רוצה את הכסף עכשיו ושהוא רוצה לעזוב את המלון .

"הוסבר לאורח שהתשלום על השהות במלון בוצעה דרך האתר בוקינג ועל כך לא ניתן באותו שלב להחזיר את הכסף הלקוח שילם במלון רק על המע"מ וזה הוחזר לו לבקשתו . המלון עשה ככל שניתן לרצות את האורח אבל הוא לא היה מעוניין!!

"יחד עם זאת כחלק מהאמנה הכתובה של מלון המלך שלמה טבריה הדוגל בשרות טוב וחרט על דגלו את נאמנות המלון לאורחיו, אשמח להעניק לאורח חוויה מתקנת ומזמין אותו בכל עת להתארח במלוננו שוב וליהנות מהמלון כפי שכל לקוחותיו נהנים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר