דריסת הילד החרדי

צפו: הנהג הפוגע נמלט רגעים אחרי התאונה

בתיעוד שהגיע לידי 'כיכר השבת' נראה נהג הרכב נמלט לאחר שדרס את הילד בנימין ביגלאייזן בצומת רמות, והפקיר אותו בשטח. מעצרו של נתנאל סנדרוסי הוארך בשמונה ימים (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: מצלמות אבטחה)

בית המשפט האריך היום (שני) את מעצרו של נתנאל סנדרוסי, החשוד בתאונת ה'פגע וברח' בירושלים, בה נדרס והופקר הילד בנימין ביגלאייזן, ותיעוד ממצלמות האבטחה חושף כיצד נמלט הנהג מזירת התאונה.

בתיעוד ניתן לראות את נהג הרכב, וולוו שחורה, הנוסע לכיוון גבעת זאב, שם הותיר את רכבו ונמלט מהמקום. בהמשך מצאה המשטרה את הרכב.

בהמשך התיעוד, נראים מספר רכבים לבנים הנוסעים על אותו הציר, ומדובר ברכבים משטרתיים, גלויים וסמויים, העורכים סריקות לאיתור נהג הרכב הנמלט.

נתנאל סנדרוסי עצמו, הסגיר את עצמו לידי המשטרה רק אתמול, וזאת לאחר שתמונתו פורסמה בכלי התקשורת. לטענתו, לא ידע שמחפשים אותו, כי הוא "בחור ישיבה" כהגדרתו.

"אני תלמיד ישיבה, אין לי טלפון חכם וטלוויזיה. ברגע שאמרו לי המשטרה מחפשת אותך - הגעתי", אמר במענה לשאלת הכתבים מדוע הסתתר.

אביו של החשוד התפרץ בשלב מסוים בבכי, ואמר: "שפכו את הדם שלי". לכתב 'כיכר השבת' הוא אמר: "כמו שהכפישו אותנו בכל הכוח, אני רוצה שגם הצדק ייצא בכל הכוח; שזה יהיה הוגן".

בסיום הדיון היום, קיבלה השופטת באופן חלקי את בקשת המשטרה, האריכה כאמור את מעצרו של סנדרוסי ב-8 ימים ונימקה: "קיים חשד סביר בעבירות המיוחסות למשיב; חומרת העבירות מקימות חשד לשיבוש".

במקביל, בבית החולים ממשיכים הרופאים להילחם על חייו של בנימין בן ה-11, שמצבו הוגדר אנוש.

שמו לתפילה: חיים בנימין בן שושנה רייזל, לרפואה שלימה בתוך שאר חולי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר