צפו בדבריו

ש"ס מצטרפת לקרב: דרעי דורש את משרד השיכון

השר דרעי הצהיר כי ש"ס תיקח הפעם אחריות על תקציבי הישיבות לאחר שבקדנציה האחרונה סמך על אחרים והם נכשלו, ודרש שליטה במשרדי הפנים, השיכון והדתות (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
דרעי, היום (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

סיעת ש"ס התכנסה היום (שלישי) לישיבת סיעה ראשונה לקראת השבעת הכנסת החדשה, ובפתחה התייחס יו"ר התנועה, השר אריה דרעי, להישגו בבחירות ולדרישותיו במשא ומתן הקואליציוני.

"זו הכנסת ה-11 שש"ס מכהנת בה", פתח דרעי שציין כי "35 שנה שש"ס מכהנת בצורה רציפה וגם הפעם, למרות התחזיות הלא מעודדות, ואפילו אחרי ההצלחה בבחירות האזוריות המשיכו עם הסקרים - ברוך ה' הצלחנו. ש"ס היא המפלגה השנייה בגודלה בקואליציה והשלישית בכנסת".

דרעי עקץ את ראשי הסיעות האחרות, אלו שנעלמו מהארץ אחרי הבחירות, ואמר: "אנחנו עושים את המו"מ בשקט, בלי איומים ובלי נסיעות לחו"ל".

השר דרעי הוסיף: "היחסים שלי עם נתניהו הם מעולים בכדי להתנהל מולו ישירות. תמכנו בנתניהו מתחילת הדרך, כך הבטחנו לבוחרים וכך אנחנו מאמינים. רוצים להמשיך את השותפות הזו ולא לרוחי את כל ההתנהלות בתקשורת והפרחת איומים. זה לא מכובד".

(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בהתייחסות להצהרותיו של ליברמן אמר דרעי: "אני קורא כותרות על מדינת הלכה. אנחנו ממש לא בכוון הזה. אנחנו רוצים לשמור על הסטטוס קוו ומי שמשנה אותו זה אחרים. אנחנו רוצים מדינה יהודית ומסורתית ונעמוד על זה.".

"כמובן שעולם התורה והישיבות חשוב לנו ביותר. נשמר את מעמדם ואת התקציבים שלהם. נודע לי שהקדנציה הזו תקציבי הישיבות נשחקו מאד. אולי סמכתי על אחרים בנושא הזה, הפעם ש"ס תיקח על זה אחריות ותתקן את זה".

בהמשך דבריו התייחס לדרישות ש"ס לקבלת תיקים שונים בממשלה הבאה, ואמר: "מראש ויתרנו על משרדים חשובים, כדי לטפל בנושאים החברתיים, כמו משרד הפנים, נגב גליל ופריפריה, שירותי הדת לכולם וכמובן נושא השיכון שלקחנו על עצמנו לתת קורת גג לכל הזוגות הצעירים ולטפל בדיור הציבורי".

(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

מלבד נושא השיכון, בו פתח דרעי בחזית ישירה מול יהדות התורה המעוניינת אף היא כזכור בשליטה במשרד, הצהיר היום דרעי כי "נושא החינוך הוא אחד החשובים לנו, והנחתי את צוות המו"מ מה לדרוש במשרד החינוך".

דרעי הדגיש: "אנחנו דורשים את תיק השיכון ויחד עם מנהל התכנון שיחזור למשרד הפנים אני חושב שנוכל לעשות הרבה בתחום. אני חושב שזה גם אינטרס של יהדות הצורה שכל אחד יקבל תחומים אחרים".

(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר