מתקפה חריפה

הגאון רבי אברהם יוסף: דינה זילבר היא אשה מסכנה וקטנה

הגר"א יוסף, המרא דאתרא בחולון, במתקפה חריפה נגד המשנה ליועמ"ש דינה זילבר שאסרה קיום אירוע בהפרדה ואמר: "אשה מסכנה שהשכל שלה לא מסוגל להבין את המהות של צניעות" (חרדים)

נחמן שטרנהרץ | כיכר השבת |
הגר"א יוסף ודינה זילבר (צילום: פלאש 90)

הגאון רבי אברהם יוסף יצא בסוף השבוע במתקפה חריפה נגד המשנה ליועץ המשפטי לממשלה, דינה זילבר, לאחר שזו הורתה שלא לאפשר הפרדה בין גברים לנשים במהלך כינוס תורני לזכר הנספים בשואה בהיכל הטוטו בחולון.

במהלך שיעורו ברדיו 'קול חי' תקף הגר"א ואמר: "השבוע נעשה פשע שאין דומה לו, באכזריות כואבת מאוד, על ידי פרקליטות המדינה, עשו דבר שהוא כואב מאוד. הכריחו אותנו, בחולון, לקיים כנס לזכרם של הנספים בשואה, שיהיה בתערובות של גברים ונשים".

"ריבונו של עולם" הוסיף הרב אברהם יוסף: "למי זה צריך להפריע שנשים יושבות בנפרד מגברים, לא אמרנו להם להשים מחיצה. זה לא אצבע בעין? זה לא להרגיז?".

בשלב הזה יצא הגר"א במתקפה נגד דינה זילבר ואמר: "יושבת לה אשה מסכנה וקטנה שהשכל שלה לא מסוגל להבין את המהו של הצניעות על פי דת של תורתנו הקדושה והיא כל דבר מחליטה 'הדרת נשים'. אני לא מבין, אין מי שיעמיד אותה במקום ויגיד לה שתפסיק עם השטויות האלה?".

"זו שנאת התורה ותו לא", סיים הגר"א יוסף בכאב: "אין כאן שום דבר מלבד זה. אין למשפט הישראלי שום קשר לתורת ישראל. זה משפט של סין והודו, זה לא משפט התורה אין כאן שום קשר לדת ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר