הותיר אלמנה ותינוק

טרגדיה: האברך ר' פנחס פשווזמן הי"ד נפגע מרקטה ונהרג

אסון באשדוד: האברך הרב פנחס מנחם פשווזמן הי"ד נפטר הערב לאחר שנפצע משיגור שנפל בעיר באשדוד, כאשר הגן על נפגעת חרדה מפני רסיסי הטיל • זוהי טרגדיה שלישית במשפחה (דיין האמת)

שימי שפר | כיכר השבת |
תמונת המנוח בצעירותו, על רקע זירת הנפילה (צילום: פ.מ., דוברות המשטרה)

טרגדיה בקהילת חסידי גור בעיר אשדוד, לאחר שהאברך הרב פנחס מנחם פשווזמן נהרג בשעות הערב (ראשון) כתוצאה מפגיעת רקטה ששיגרו מחבלים מרצועת עזה.

ל'כיכר השבת' נודע כי מדובר בטרגדיה משפחתית משולשת, לאחר שדודו של המנוח נרצח בפיגוע בסמוך להר מירון בשנת תשע"ב, ודוד נוסף של המנוח טבע בצעירותו בנחל הירדן, אסון בו טבעו למוות עוד שלושה מבחורי חסידות גור בשנת תשמ"ח.

ר' פנחס מנחם, בשנות העשרים לחייו בפטירתו, היה מחשובי האברכים בקהילת גור בעיר אשדוד. אביו הוא הרב חיים דוב המשמש כמורה הוראה, ומחסידי גור בעיר בית שמש, וחמיו הוא הרב יצחק ברוינר, מחסידי גור בירושלים.

המנוח, שהתחתן לפני שנים ספורות, מותיר אחריו את רעייתו ואת בנם התינוק - בן שנה ושלושה חודשים בלבד.

כזכור, בסמוך לשעה 19:00 היכה מטח כבד של רקטות את העיר אשדוד, במסגרתו פונו לבית החולים 'אסותא' בנוסף למנוח שהיה במצב אנוש, גם 3 נוספים שפצועים במצב קל, בהם 2 גברים כבני 60 וגבר כבן 41 עם פגיעות רסיסים בגפיים. בנוסף טופלו ופונו לבי"ח 4 נפגעי חרדה.

לפי פרטים חדשים שמתפרסמים ב'כאן 11', נפגעת חרדה שפונתה לבית החולים ברזילי באשקלון סיפרה שפנחס הגן עליה וסיכן את עצמו על מנת שרסיסי הטיל הקטלני לא יפגעו בה. כתוצאה מכך ספג הוא עצמו את הפגיעה הקטלנית של הרסיסים, נפצע אנושות - ומת כעבור דקות אחדות.

ההלוויה מתקיימת הערב בירושלים, כאשר המיטה תוצב בבית המדרש הגדול של חסידות גור ברח' בר אילן, ולאחר מכן בבית ההלוויות שמגר. בסיום ההלוויה הכואבת, ייטמן ר' פנחס בהר המנוחות בבירה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר