ירי בנגמ"ש

שרים בליכוד נגד גדעון סער: לא מצוי בסוד העניינים

השר יואב גלנט אמר בתגובה לביקורת של גדעון סער על הפסקת האש: "אין מקום לאמירות מהסוג הזה בעת הזו". השרה מירי רגב: "טעה טעות חמורה באמירה שלו" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
גדעון סער (צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)

התבטאותו של גדעון סער נגד הפסקת האש, עוררה נגדו ביקורת מטעם שרים במפלגת הליכוד שתקפו אותו בראיונות שהעניקו היום (שני) לכלי התקשורת.

השר יואב גלנט אמר כי "הדברים של גדעון סער לא במקומם. אני יוצא נגד הביקורת על ראש הממשלה והקבינט. ראש הממשלה פועל בשיקול דעת ואחריות. הדבר הראשון שעומד לנגד עיניו הוא ביטחון מדינת ישראל''.

בראיון לגלי צה"ל הוסיף גלנט, "כמי שהיה בקבינט, מכיר את התמונה הכוללת, ולוקח את מכלול השיקולים, מטבע הדברים לא הכל ניתן לפרט - זה המהלך הנכון לעשות".

"המערכה לא הסתיימה והיא דורשת אורך רוח ושיקול דעת. אנחנו נערכים להמשך. לחימה ארוכה ומשמעותית מול חמאס היא בלתי נמנעת. אנחנו נקבע את העיתוי והתנאים. אני מכבד ומעריך את גדעון סער, אין מקום לאמירות מהסוג הזה בעת הזו".

השרה מירי רגב אמרה על גדעון סער כי "הוא טעה טעות חמורה באמירה שלו. זה לא היה במקום, האמירה מוטעית. סער לא נמצא בסוד העניינים ובדיונים הרלוונטיים".

בראיון לחדשות 12 הוסיפה רגב כי "כל מי שמנסה לרמוז על מניע אחר ממניע הביטחון מטעה את הציבור וחוטא לאמת. ראש הממשלה נתניהו קיבל את ההחלטה הנכונה ביותר בעקבות ההמלצות של הדרג המבצעי שנמצאים איתו בדיונים השוטפים. נתניהו קיבל את ההחלטות הנכונות ביותר".

הסערה במפלגת השלטון פרצה בעקבות ציוץ של גדעון סער בטוויטר בו כתב: "הפסקת-האש, בנסיבות בה הושגה, נעדרת הישגים לישראל. טווחי הזמן בין סבבי ההתקפות האלימות על ישראל ואזרחיה הולכים ומתקצרים וארגוני הטרור בעזה מתעצמים ביניהם. המערכה לא נמנעה אלא נדחתה".

בתגובה מסרו גורמים בליכוד כי "מאז 2015, כשתקף ללא הפסקה את הליכוד וראש הממשלה, לגדעון סער יש רק מטרה אחת: להפיל את ראש הממשלה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו. התירוצים מתחלפים, המטרה לא".

עוד הוסיפו הגורמים: "בעוד שרבים מתושבי הדרום הביעו את אמונם בראש הממשלה נתניהו, גדעון סער לא נותן אפילו רגע אחד של אשראי לראש הממשלה ומצטרף מייד להתקפות משמאל של בני גנץ ושל צביקה האוזר, עושה דברו של סער שערק לשמאל ושאיתו הוא מתואם לחלוטין".

בתגובה להאשמות הבכירים המסתוריים אמר סער כי זה "מגוחך", והוסיף: "אמשיך לומר את דעותי בנושאים הלאומיים המרכזיים ואף להיאבק עליהן ללא מורא. זאת מהות השליחות שהוטלה עלי על ידי חברי הליכוד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר