בניחום אבלים

⁤האב השכול ללסרי: צריך לחזק את שמירת השבת באשדוד

ראש העיר אשדוד, יחיאל לסרי הגיע לנחם בבית הקדוש פנחם מנחם פשווזמן הי"ד, האב השכול ללסרי: "לחזק את שמירת השבת בעיר בדרכי נועם". מטעם יחיאל לסרי נמסר: השיחה המתוארת לא התקיימה במציאות (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

ראש העיר אשדוד יחיאל לסרי, הגיע היום (שני) יחד עם סגניו יחיאל וינגרטן וגבי כנפו לניחום אבלים בבית הקדוש פנחם מנחם פשווזמן הי"ד שנהרג אמש מפגיעת רקטה. האב השכול דרש מראש העיר לחזק את שמירת השבת בעיר.

האבא, הדיין הרה"ג חיים דוב פשווזמן, דמות חשובה בקהילת גור בבית שמש היושב כעת שבעה באשדוד, קיבל בברכה את ראש העיר יחיאל לסרי ואת סגניו יחיאל ויינגרטן נציג חסידות גור וגבי כנפו, כאשר הבית היה סגור למבקרים באותה שעה, למעט מספר מצומצמם של מבקרים, ביניהם הרב יוסף עזרי, הידוע ממלחמתו בטכנולוגיה ובאינטרנט.

לאחר מילות נימוס ראשונות, החל האב השכול לדבר על הצורך בחיזוק ענייני הדת בעיר.

"צריך לחזק את המסורת, את האמונה, לחזק את שמירת השבת בעיר בדרכי נועם ובאחדות", דרש האב מראש העיר שלאחרונה הידרדר בה הסטטוס קוו והתרבו בה חילולי השבת, כולל חילולי שבת בחסות העירייה.

ויינגרטן מיהר להגיב כי לסרי פועל כמיטב יכולתו לאחד בין המגזרים בעיר וכי הוא דואג לביטחון האזרחים. לסרי מצדו שיבח אף הוא את וינגרטן שבטחון הקהילה בראש מעייניו.

ראש עיריית אשדוד, יחיאל לסרי מסר באמצעות עורכת דינו, עו''ד טלי בן-סימון, כי השיחה המתוארת בכתבה לא התקיימה במציאות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר