אלפים התכנסו

לא רק בישראל: מצוקת הדיור גם בניו יורק

אלפי תושבי וויליאמסבורג התכנסו לוועידה ראשונה מסוגה, לדון על מצוקת הדיור ולמצוא פתרונות ותחליפים הולמים למקומות מגורים, לאחר שכבר מאות עזבו את העיר (חסידים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

לא רק בישראל מתמודדים עם משבר הדיור במגזר החרדי, ביום ראשון האחרון התכנסו אלפי תושבי וויליאמסבורג לוועידה ראשונה מסוגה, לדון על מצוקת הדיור ולמצוא פתרונות ותחליפים הולמים למקומות מגורים.

הכינוס התקיים לאור התגברות המצוקה ובפרט שבשנתיים האחרונות כבר עזבו מאות אברכים את העיר ליישובים חדשים בהם בלומינבורג, לייקווד, ג'רסי סיטי ועוד. לאור זאת הוחלט לקיים וועידה ולספק הזדמנות לתושבי וויליאמסבורג להכיר מקרוב את האופציות הקיימות בידם לעזוב את העיר.

על הפקת הוועידה הופקד בידי העסקן הסאטמרי יואל פריד בשליחות האדמו"ר מהרז"ל מסאטמאר, שהצליח להביא תחת קורת גג אחת את הנציגים של כלל הישובים החדשים, וכן יועצי משכנתאות, סוכני נדל"ן, ובכך לעזור למאות אברכים לעשות את הצעד הנכון ולמצוא דירה נאה בסביבה מכובדת שמתאימה לצרכיהם.

אחד מנציג הישובים החדשים אמר בשיחה עם 'כיכר השבת', כי "בתחילה היינו סקפטיים באשר להצלחת הערב, סוף סוף מי שרוצה להעביר דירה כבר התקשר בעבר. אבל בסוף הלילה יצאנו עם מאות אפליקציות חדשות של משפחות שכל כך מעוניינים לעשות את הצעד הנכון, הם פשוט לא ידעו לאן לפנות ולמי להציג את כל השאלות שעמדו בפניהם כמו עניני הקהילה, הילדים במוסדות, מתחמי קניות באזור וכדומה'".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר