ייאוש או שידוך? ● מונולוג מפתיע

אינו דומה מחפש זיווגו 100 פעמים, למחפש 101...

דבורה כמעט התייאשה מהאפשרות שתצליח למצוא שידוך ● ככה זה כשמקבלים עשרות הצעות שהקשר בינן לבין המציאות קלוש... ● אבל אז הגיע המפנה המפתיע (חרדים,שיווקי)

נשמע יותר כמו משהו שלקוח מאיזו אגדה ישנה (צילום: שאטרסטוק)

תגידו, גם לכם יש חברים ש"עובדים בלחפש לעצמם שידוך"? אלה שנפגשו כבר עשרות פעמים, מחזיקים בזיכרון הטלפון שלהם עשרות שמות של שדכנים וכבר ניסו הכל, לשווא? נעים מאוד. גם אני אחת כזו...

בשנים האחרונות לא הפסקתי לנסות למצוא את הזיווג הנכון שלי.טלפון אחרי טלפון, שדכנית אחרי שדכנית, פגישה ועוד פגישה. אומרים שאם מתייגעים בסוף מוצאים, אבל איכשהו אני הרגשתי שאני הולכת בדרך ההפוכה. אם בפגישות הראשונות לא הייתה התאמה מסיבות הגיוניות (למשל חוסר התאמה בהשקפת העולם או רקע שונה), הרי שככל שעבר הזמן זה הלך ונהיה יותר גרוע... עם הפרשים גדולים בגיל, מצב רוחני רחוק לחלוטין ואפילו פערי שפה (עד כדי תהייה לעצמי - מי בכלל חשב לעצמו שיש סיכוי שזה יעבוד?!)

אחד הדברים שהיו לי קשים יותר מכל, היו ההצעות שמראש נראו כחסרות סיכוי. אבל כשהזמן עובר ועובר והשדכן לוחץ כי "חבל לא לנסות", "הרי זה לא יהיה קל יותר עם הזמן" וכדומה - לעתים נעתרים בלית ברירה. כך המשיכו הדברים להתגלגל עד שלאט לאט התחלתי להתעייף.

הזמן, במקרה הזה, עשה את שלו - ולא לטובה. חוסר ההצלחה בשילוב עומס בעבודה ובלימודים הובילו לכך שלאט לאט ההצעות הפסיקו להגיע וגם הרצון להקים בית בישראל הפך למשהו חבוי מאוד אי שם בעמקי הנפש...

כנראה שלפעמים כדי להצליח במשהו צריך דווקא להרפות. אחרי מספר חודשים שבהם הייתי שקועה בהתפתחות מקצועית התקשרה אליי חברה טובה וסיפרה לי בהתלהבות: "דבורה, יש לי בשבילך פתרון! בישראל פותחה לראשונה מערכת חכמה שכולה מוקדשת לחיפוש והתאמת שידוכים. אולי הפעם זה זה? יש לך את האפשרות להזין הרבה מאוד פרטים רלוונטיים והמנוע יותר לנתח אותם באופן מתקדם ולמצוא עבורך מתוך מאגר של אלפי מועמדים את ההצעות המתאימות ביותר."

הרגש אמר לי שעל הסיכוי הזה לא כדאי לי לוותר, כך מצאתי את עצמי נרשמת למערכת ויושבת עם הרבה אמונה כדי למלא את השאלון האישי. סיימתי, אישרתי את הנתונים ותוך יום יצר איתי קשר השדכן מטעם הארגון כדי לשמוע עוד פרטים ולהכיר אותי יותר לעומק. כשסיימתי את השיחה חשבתי שעכשיו אוכל "לשכוח מהעניין" לכמה שבועות טובים - וכאן הגיעה ההפתעה הראשונה: לאחר מספר ימים הטלפון צלצל, מעבר לקו היה נציג "קידושין" ובפיו מספר הצעות.

חלק מההצעות התאימו קצת פחות. האחת בגלל עיסוק שלא התאים לי, השנייה בגלל הפרש גיל שמבחינתי היה בעייתי (אתם יודעים איך זה... לכל אחד הדברים שחשובים לו ועליהם הוא מתעקש)

והשלישית בגלל עניינים שיותר קשורים לרוח - אבל אז הגיעה הצעה מסקרנת: בחור שתאריך הלידה שלו

זהה בדיוק לשלי...בהסתכלות ראשונה לא יותר מצירוף מקרים משעשע, אבל אמרתי לעצמי - "מי יודע. אולי זה לא הדבר היחיד שיתאים? תני לזה סיכוי." למזלי לא הייתה סיבה קונקרטית לפסול וכך החלטתי לקבל את ההצעה.

המשך הסיפור נשמע יותר כמו משהו שלקוח מאיזו אגדה ישנה, ואילולא הייתי שם כנראה שגם אני הייתי מפקפקת. הפגישה שבדרך כלל ארכה לא יותר מחצי שעה (ככה זה כשאין התאמה) נמשכה לא פחות מ-5 שעות! מסתבר שהתאריך היה רק הקצה של הקצה: טעמים דומים, תפיסות עולם כה קרובות ואפילו משפטים שלא הייתי צריכה לסיים - כאילו הבחור קרא את המחשבות שלי. בראש חודש אדר ב׳ השנה נישאנו בשעה טובה...

מלבד המתנה הגדולה ביותר שקיבלתי מ"קידושין" שהיא כמובן - הזכות הגדולה להקים בית מאושר בישראל, התהליך הזה לימד אותי פרק גדול באמונה. יש כאן הרבה השקעה של הצוות מאחורי הקלעים שעושה עבודת קודש, ובשילוב המערכת החכמה וכמובן סייעתא דשמיא הם מצליחים. אני ראיתי את זה בעיניי!

אם גם אתם רוצים לתת לעצמכם סיכוי הירשמו כבר עכשיו לארגון קידושין ובקרוב מאד ונאחל גם לכם ׳מזל טוב׳

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר