מעצרו הוארך שוב

לקראת כתב אישום: תאונת הפגע וברח - "סנדרוסי העלים ראיות"

מעצרו של נתנאל סנדרוסי, החשוד בדריסת הילד החרדי בשכונת רמות במהלך חול המועד פסח, הוארך בחמישה ימים לקראת הגשת כתב אישום • מי נהג ברכב בזמן התאונה? (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בית המשפט לתעבורה בירושלים האריך הצהריים ( ראשון) בחמישה ימים את מעצרו של נתנאל סנדרוסי, החשוד במעורבות בתאונת הפגע וברח בה נדרס והופקר הילד בנימין ביגלאייזן בן ה-11, בכניסה לשכונת רמות בירושלים.

המשטרה ביקשה להאריך שוב את מעצרו בחמישה ימים, לקראת הגשת כתב אישום נגדו. הבקשה הוגשה באישורו של היועץ המשפטי לממשלה.

במשטרה הסבירו כי הם חוששים מפני אופציה של הימלטות ברגע שישוחרר החשוד, וציינו כי עד כה לא העביר למשטרה את הטלפון שלו והוא ממשיך לשתוק בחקירה.

נציג המשטרה אמר בדיון כי מדובר ב"תיק גדול מורכב כולל חומרים רבים והכנת כתב האישום דורשת זמן ומאמץ". עוד אמר כי החשודים "שיבשו הליכי חקירה, העלימו ראיות ולא שיתפו פעולה עם היחידה החוקרת".

מנגד, סנגורו של סנדרוסי, עו"ד משה סוחמי, שאל בדיון איך יכול להיות שמוגשת הצהרת תובע אבל מצד שני יש חשוד נוסף שחשוד שנהג ברכב ומוארך מעצרו.

"הם עדיין לא יודעים מי נהג ברכב", אמר סוחמי שהוסיף כי זה "נדיר וחריג מאוד שמגיעים להארכות מעצר באישור היועמ"ש מעבר ל-30 יום - גם בתיק רצח".

עו"ד משה סוחמי בהצהרה לאחר הדיון (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

לדבריו, מחומר החקירה עולה שסנדרוסי היה ב-20:48 באזור התאונה, וזאת בעוד הרכב חוצה ונתפס בגבעת זאב. "אם הצילום של המצלמה הוא לפני 20:48, ואני בטוח שהיה לפני, אז זה לא מתיישב עם זה שהוא היה שם באזור התאונה, אז יכול להיות שהפקיר. הוא טוען שהיה כל הזמן היה ברמות ולא היה בתאונה".

בסיום הדיון, האריך בית המשפט את מעצרו, כאשר לדברי השופט נאיל מהנא, "יש הצדקה להארכה חריגה של המעצר בשל המורכבות של תיק זה".

עוד הוסיף כי "סנדרוסי חשוד שנמלט מהזירה והסתתר במשך שבוע, העלים ראיות ושתק בחקירתו. לא סברתי כי ניתן לשחרר אותו בערבות, שכן יש מסוכנות רבה. ולא ניתן לתת אמון במשיב שיש בהתנהלותו התחמקות, חוסר שיתוף פעולה והעלמת ראיות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר