רכב חדש ממש לא חייב להיות סיפור יקר

מגוון רחב של מסלולי מימון מאפשרים כיום לבעלי משפחות עם ילדים להחליף את הרכב לאוטו חדש. רוצים להכיר את האופציות ולהוזיל בהוצאות? הנה כל מה שכדאי לכם לדעת (רכב, שיווקי)

שובר השוויון האמיתי (צילום: pexels)

רכב פרטי הוא אמצעי התחבורה הנפוץ בישראל והמצב הזה לא צפוי להשתנות בקרוב. החדשות הטובות הן שיש שכיום מסלולי מימון חדשים, מה שגורם לכך שרכב חדש ממש לא חייב להיות סיפור יקר. בנוסף, משפחות עם ילדים מקבלות הזדמנות פז לשדרג את הרכב שיש ברשותן ולהפוך אותו לבטיחותי ונוח – בלי לחרוג מתוך מסגרת התקציב.

הסיבה למחירים הנוחים של רכבים קשורה לאפשרויות מימון חדשות שלא היו קיימות בעבר. בעולם הרכב שמים דגש על מימון בהתאמה אישית, מה שמאפשר לכל לקוח לבחור כמה הוא יחזיר כל חודש וכמה הוא ישלם על העסקה. כמו כן, היבואנים עצמם באים לקראת הלקוחות ומעדכנים את המבצעים לפי הצרכים שלהם.

מהו רכב 0 ק"מ ואיך הוא חוסך בהוצאות?

מסלול רכב 0 ק"מ הוא שובר השוויון האמיתי בכל מה שקשור לעולם הרכב. מבחינה מעשית, מדובר על פרקטיקה פשוטה שבה חברות השכרה וליסינג קונות את הרכב מהיבואן ורושמות אותו על שמן. לאחר מכן הן מוכרות את הרכב ללקוח הפרטי, מבלי שאף אחד ישתמש בו וכאשר על הצג עדיין מופיע 0 ק"מ.

היתרון של עסקאות 0 ק"מ הוא מחיר נמוך על רכב חדש לחלוטין. בעוד החלפת היד לכאורה מורידה את ערך הרכב במחירון, הלקוח מקבל הזדמנות לקנות אותו במחיר זול משמעותית בהשוואה לאותו דגם אצל היבואן. מעבר לכך, הרכב לעיתים קרובות נמצא עדיין בתוך האחריות וכך הוא חוסך בהוצאות התחזוקה.

הבדלים בין ליסינג, הלוואה ומימון בנקאי

אפשרויות מימון אחרות כוללות ליסינג, הלוואה ומימון בנקאי. לכל מסלול מימון מאפיינים אחרים, אך המשותף לכולם היא האפשרות לרכוש את הרכב החדש בלי להשתמש בהון עצמי. אם רוצים להשתמש באחד המסלולים האלה, כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע ולוודא שההוצאה עולה בקנה אחד עם ההכנסה והיכולת הכלכלית.

ליסינג מימוני הוא מסלול שבו הלקוח משלם סכום כסף קבוע מדי חודש ולתקופה של 36 חודשים. בתום התקופה הלקוח יכול להחליט האם הוא קונה את הרכב מחברת הליסינג, או מחליף אותו לדגם חדש וממשיך לעוד 3 שנים. במקביל, ליסינג תפעולי מציע תנאים דומים אך בו התשלום החודשי מגלם בתוכו הוצאות אחזקה כגון ביקורים במוסך וטיפול בתקלות.

לשם השוואה, הלוואה חוץ בנקאית מאפשרת לקבל מימון בלי קשר למצב העובר ושב ובלי להעמיד ערבים ובטחונות. כאן תהליך האישור קצר, אך הריביות גבוהות והעסקה עלולה להפוך לא משתלמת. לבסוף, יש גם אפשרות לממן את הרכב עם הלוואה מהבנק ובריבית נמוכה – אך בתמורה לשעבוד של החשבון הפרטי.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר