הולכים לבחירות

הנשיא דונלד טראמפ: "חבל מאוד מה שקרה בישראל"

זמן קצר לאחר שרה"מ נתניהו נפגש עם ג'ארד קושנר, במעונו בירושלים, התייחס הנשיא טראמפ להקדמת הבחירות בישראל ואמר: "חבל מאוד, נתניהו הוא אדם מצויין". תיעוד (אקטואליה)

(צילום תמונות: קובי גדעון / לע"מ; צילום וידאו: עומר מירון / לע"מ)

"חבל מאוד מה שקרה בישראל, נתניהו אדם מצוין", כך התבטא היום (חמישי) נשיא ארצות-הברית דונלד טראמפ בעקבות פיזור הכנסת והקדמת הבחירות מבלי שראש הממשלה בנימין נתניהו הצליח להרכיב ממשלה.

את הדברים, אמר טראמפ בבית הלבן, זמן קצר לאחר הפגישה שנערכה במעונו של ראש הממשלה בירושלים, בין נתניהו לג'ארד קושנר, יועצו הבכיר וחתנו של טראמפ, שהגיע לסבב פגישות באזור לקראת "עסקת המאה" של טראמפ, יחד עם השליח המיוחד למזרח התיכון ג'ייסון גרינבלט והשליח לענייני איראן בריאן הוק.

"חבל מאוד מה שקרה בישראל. נראה שהם ייאלצו לחזור למוד בחירות", אמר טראמפ וציין כי נתניהו "הוא אדם מצוין".

במהלך הפגישה עם קושנר, אמר נתניהו על הדרמה הפוליטית כי "כפי שאתם יודעים, היה לנו אירוע קטן אתמול בלילה, אבל זה לא יעצור אותנו. אנחנו נמשיך לעבוד יחד".

"זהו תמיד תענוג גדול לקבל את פניהם של ג'ארד קושנר וג'ייסון גרינבלט בישראל ובירושלים", אמר ראש הממשלה, "כדי לדון במאמצינו המשותפים לקידום שגשוג, ביטחון ושלום. אני מעריך מאוד את האופן שבו ארה"ב פועלת, תחת הנהגתו של הנשיא טראמפ, כדי לשלב בני ברית יחד בהתמודדות מול אתגרים משותפים ובניצול הזדמנויות משותפות".

נתניהו הוסיף ואמר כי "קיימנו פגישה מצוינת ופורייה שמדגישה שוב שהברית בין ארה"ב וישראל מעולם לא הייתה חזקה יותר, והיא תמשיך ותתחזק אף יותר".

ג'ארד קושנר אמר בפגישה: "אני מבקש להודות לראש הממשלה נתניהו על קבלת הפנים האדיבה. אני שולח ברכות מהנשיא טראמפ לך ולכל עם ישראל. זאת הפעם הראשונה שלי בישראל מאז שהנשיא הכיר ברמת הגולן – הצהרה חשובה מאוד.

"ביטחון ישראל הוא קריטי ליחסים בין אמריקה וישראל והוא כמובן גם חשוב מאוד לנשיא, ואנחנו מעריכים את כל מאמציכם לחזק את היחסים בין שתי מדינותינו. הם מעולם לא היו חזקים יותר ואנו מאוד נרגשים מכל הפוטנציאל שיש כאן בישראל, ביחסים בינינו ובעתידנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר