ימים אחרונים לרישום:

החידושים הרפואים וההלכתיים החשובים לבית היהודי

הרב בורשטין, ראש מכון פוע"ה: אני קורא גם לבעלים – קחו אחריות על הבית ביום שלישי הקרוב, ישתלם לכם כל השנה" בפועה מתזכרים אתכן: יום שלישי הקרוב זה קורה! (שיווקי)

כיכר בשיתוף פועה | כיכר השבת |
עוצמה שרק נשים יכולות להביא עימן (צילום: יח"צ)

הרב בורשטין, ראש מכון פוע"ה: "אני מתרגש לקראת כנס הנשים כל שנה מחדש. יש בו עוצמה שרק נשים יכולות להביא עימן. מי שטרם נרשמה – אני קורא לה להירשם, חבל לפספס הזדמנות של פעם בשנה ללמוד את כל החידושים הרפואים וההלכתיים הכי חשובים בבית היהודי. אנו עושים את כל ההפקה הזו בשבילכן. אני קורא גם לבעלים – קחו אחריות על הבית ביום שלישי הקרוב, ישתלם לכם כל השנה"

לרישום כנסו>>

ההכנות לקראת הכנס השנתי לנשים תשע"ט "הכל בשבילך" מטעם מכון פוע"ה בעיצומן לכבוד יום שלישי הקרוב.

בבנייני האומה ערוכים ללמעלה מ-1,200 נשים שרובן תגענה ללמוד ולהחכים מהרצאות מגוונות וחדשניות בתחומי הרפואה וההלכה מפי רבנים, רופאים ואנשי מקצוע מהשורה הראשונה בתחומי פוריות, הריון, לידה, גנטיקה, טהרת המשפחה ואישות.

הכנס מחולק ל-4 מושבים ותנחנה אותו ארבע מנחות הקשורות למכון פוע"ה באופנים שונים. טעימה מהרצאות הכנס: לידות בית, עדכונים וחידושים בניתוחים קייסריים, מניעת חתכים במהלך הלידה, פתרונות חדשניים לבעיות ברצפת האגן, סקירת אמצעי מניעה והשפעתן על חיי האישות , הצגת מחקרים שנעשים בשיתוף אוניברסיטאות ועוד.

הרב מנחם בורשטין ראש מכון פוע"ה: "הגעה לכנס חשובה מאוד ומשמעותית כדי להיות מעודכנים במילה האחרונה בתחומי פוריות, הריון לידה וטהרה.

בשעת הצהריים יתקיים מופע אומנותי של הזמרת ריקה רזאל, שחזרה לשיר בשנה האחרונה מאז היתה נערה מתבגרת.

הכנס יתקיים בבנייני האומה ביום שלישי א' בסיון (4.6.19 למניינם). בשנה שעברה הגיעו לכנס כ-1,300 נשים. קניית הכרטיסים מתקיימת דרך פורטל המכון.

לרישום כנסו>>

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר