תקיפה צה"ל

10 נהרגו בסוריה; רסיס פגע ברכבל בחרמון

ארגון המעקב הסורי לזכויות אדם פרסם כי שלושה לוחמים בצבא אסד ושבעה חיילים זרים מתו כתוצאה מתקיפת צה"ל הלילה בסוריה • רסיס מרקטה פגע ברכבל הסקי בחרמון (ארץ)

(צילום: דובר צה"ל)

מרכז המעקב הסורי לזכויות האדם, גוף המזוהה עם האופוזיציה בסוריה, מדווח היום (ראשון), כי בתקיפות של חיל האוויר בסוריה נהרגו לפחות עשרה בני אדם.

לפי הדיווח של מרכז המעקב, שלושה מההרוגים הם חיילים בצבא סוריה, ושבעת האחרים, הם חיילים ממדינות אחרות. לא פורט מאלו מדינות.

(צילום: דןבר צה"ל)

לדברי מרכז המעקב, התקיפות באזור הפרבר הדרומי־מערבי של דמשק כוונו ליעדים של חיזבאללה ושל איראן, כמו גם של כוחות המשטר והמליציות הנאמנות לו.

במקביל, היום נודע כי רסיס מהרקטה ששוגרה אמש מסוריה לישראל, פגע בכבל של רכבל גולשי הסקי באתר החרמון, שאינו פעיל בקיץ. מהאתר נמסר שמתבצעת בקרה של הנזק שנגרם.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר הבוקר כי הוא זה שהנחה את צה"ל להגיב. "קיימתי אתמול התייעצויות ביטחוניות בעקבות הירי לגולן, בהן הנחיתי את צה"ל על פעולה תקיפה".

"איננו מוכנים לסבול ירי לשטחנו ואנו מגיבים בעוצמה רבה כנגד כל תוקפנות נגדנו", אמר נתניהו. "זו מדיניות עקבית אותה אני מוביל וכך נמשיך לעשות למען ביטחון ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר