זעזוע בהרצליה

העבודות בחוף הנפרד בוצעו במהלך השבת

עיריית הרצליה פועלת להכשרת מעבר בין חופי הרחצה - דרך החוף הנפרד, אך מבלי לפגוע בהפרדה בחוף, אלא שחלק מהעבודות בוצעו במהלך השבת האחרונה - תוך כדי חילול שבת קודש (אקטואליה)

שאול כהנא | כיכר השבת |
חוף ים בהרצליה. ארכיון (צילום: נתי שוחט - פלאש 90)

בחוף הנפרד בהרצליה נערכו עבודות במהלך השבת האחרונה - תוך כדי חילולי שבת חמורים, כך נודע ל"כיכר השבת".

התושבים בעיר ששוחחו עם "כיכר השבת" אומרים כי מדובר בעבודות מטעם עיריית הרצליה שנועדו להכשיר מעבר דרך החוף, אך העבודות בוצעו תוך רמיסת השבת ברגל גסה.

בעיריית הרצליה פועלים כדי לבנות דרך שתאפשר הליכה של הולכי רגל, מהחופים המעורבים דרך החוף הנפרד - מבלי להפר את כללי ההפרדה, כאשר לצורך כך הוקם כעין גשר ומצדדיו גדר גבוהה.

עדי ראיה טענו, כאמור, כי העבודות נעשו עם כלים כבדים בפרהסיה במהלך שבת קודש.

החוף הנפרד בהרצליה, כידוע, משמש לא רק את תושבי העיר שומרי התורה אלא גם את תושבי הערים הסמוכות, כאשר במשך שנים עיריית בני ברק פעלה בשיתוף פעולה עם עיריית הרצליה להכשרת החוף.

רוחצים חרדים שהיו במקום בערב שבת האחרון סיפרו ל"כיכר השבת" כי במקום לא היו מצילים והחוף לא היה נראה מוסדר לרחצה כך שבמקום רחצו גם משפחות.

חבר הקואליציה בעירייה, מטעם 'דגל התורה', אלעד צדיקוב, אמר ל'כיכר השבת' כי "לאחר שעיריית הרצליה ריעננה שלטים חדשים בעיצומה של שבת שעברה, במהלך השבת הנוכחית פעלה העירייה להמשיך ולבנות את המעבר החדש בחוף הנפרד (לחילונים) בעיצומה של שבת".

צדיקוב מאשים ואומר: "ככה זה, כשעיריית תל אביב דורסת את השבת בבניית גשר והציבור שותק, הרשויות למודות ומרשות לעצמן את המשך חילול השבת ההמוני".

מעיריית הרצליה נמסר ל'כיכר השבת' בתגובה: "העירייה פעלה על מנת לפתוח במועד את החוף הנפרד, לרווחת כלל הציבור, הן החרדי והן החילוני. בטעות בוצעו מספר עבודות קטנות ולא משמעותיות, על ידי פועלים שאינם יהודים, ואנו מצרים על כך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר