מירוץ נגד הזמן

150 אלף דולר עד מחר והאברך ישתחרר מהכלא הפולני

אברך בני ברקי שזהותו נגנבה, הואשם על לא עוול בכפו ונכלא בכלא הפולני למשך 3 שנים • כעת הסכים ביהמ"ש לשחררו בערבות • הגר"ח הורה להתגייס • פדיון שבויים 2019 (צדקה)

פדיון שבויים דחוף (צילום: שאטרסטוק)

אדם חרדי מבני ברק הועמד למשפט על ידי ממשלת פולין השבוע, לאחר שהמתין בכלא במשך שלוש שנים.
זהותו של אברהם, אברך בשנות ה-50 לחייו, נגנבה על ידי מכר מפולין, שהשתמש בפרטי חשבון הבנק שלו לעבירה על חוקי פולין. אברהם נעצר ונשלח לכלא. אשתו וארבעת ילדיו חשבו שהוא יחזור הביתה בקרוב, מכיוון שהם יודעים כי הוא נעצר על לא עוול בכפו.

לחצו כאן להחזיר את האברך הביתה>>

אך גלגלי המשפט בפולין זזים לאט, ואברהם נמק בכלא כבר 3 שנים כאשר מצבו הבריאותי הולך ומדרדר.
הרב חיים קנייבסקי שליט"א, כמו גם רבנים אחרים ולהבדיל ממשלת ישראל, היו מעורבים במשא ומתן שסייע להשיג עורכי דין עבור המואשם ולהפוך את המשפט למציאות. פסק הדין היה כי האיש ישוחרר בתנאי שישלם סכום מופקע מן המציאות של $150,00 עד סוף השבוע הזה.
אם המשפחה תוכל לגייס את הסכום, אברהם יחזור הביתה בפעם הראשונה מזה שנים. אם הכסף לא ישולם, הוא יישאר בכלא.לחצו כאן להחזיר את האברך הביתה>>
“במשך שנים הוא יושב בכלא הפולני, סובל ללא משפט. אתה לא יכול לתאר לעצמך מה עבר עליו באותה תקופה ".

זה מצווה אמיתית של פדיון שבויים
הרב קנייבסקי שליט"א, ארגון הצדקה "קופת העיר", וצוות של עסקנים פועלים לשחרורו של האב לארבעה ילדים, והם קוראים לכל אחד ואחד להצטרף אליהם בקיום מצווה חיונית זו.
אכן, נדיר למצוא הזדמנות מפורשת כזו לקיים את מצוות פדיון שבויים. משפחתו של אברהם מקווה שמשמעותה של מצווה זו, יחד עם התמיכה הציבורית של הרבנים, תספיק כדי לעורר את לבם של זרים להביא את אברהם הביתה.

לחצו כאן להחזיר את האברך הביתה>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר