הרקע לאומני?

"השב"כ צריך לחקור את תקיפת הילדה החרדית בת ה-7"

בכתב האישום שהוגש נגד התוקף הפלסטיני לא מוזכר כי הרקע לאומני, אך השר לביטחון פנים קורא למעורבות השב"כ • בכפר בו מתגורר התוקף מעלים שאלות ותמיהות על התנהלות החקירה (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

השר לביטחון פנים, גלעד ארדן התייחס הערב (שני) לאירוע החמור של תקיפת הילדה החרדית על ידי פלסטיני, וקרא להתייחס לחקירת המקרה הקשה והמחריד כאל אירוע על רקע לאומני.

"קשה לי, ואני בטוח שקשה לכולנו שלא לחשוב על האירוע המחריד שפורסם שבו ילדה בת 7 מיישוב בבנימין נפלה קורבן למעשה מחליא, מעשה בלתי אנושי ובלתי נתפס", אמר בטקס באקדמיה לשוטרים בבית שמש.

למרות שבכתב האישום שהוגש אתמול לא הוזכר כי הרקע לאומני אמר ארדן: "אין לי ספק שהנאשם בביצוע הזוועה הזו וכל אלה שסייעו לו ניזונו גם מההסתה והשנאה שהם סופגים ברשות הפלסטינית מדי יום".

לדבריו, "לא משנה מה התוקף יגיד. אירוע כזה חייב גם להיחקר כאירוע לאומני. עלינו לעשות הכל, את כל המאמצים, כדי להגיע למי שסייע לו".

ארדן הוסיף וקרא למעורבות השב"כ בחקירה. "אני פונה מכאן לגורמי השב"כ, המשטרה והפרקליטות להמשיך להפעיל את כל אמצעי החקירה כדי לחקור האם התוקף הנתעב היה פועל כך גם אם היה מדובר חלילה בילדה פלסטינית, זה מעשה בזוי ונחות של חיות אדם". ‎

בחדשות 13 פרסמו פרטים מתוך חקירת הילדה בת השבע: "הוא הפיל אותי בדרך על הרצפה, הכאיב לי - ואני בכיתי המון. בדירה היו עוד אנשים שכל הזמן צחקו. בדירה הוא הרביץ לי. אמרתי לו שכואב לי ושאני רוצה לחזור הביתה".

בנו של מחמוד קטוסה בן ה-47 מהכפר דיר קדיס נגדו הוגש כתב האישום, אמר היום לחדשות 13 כי הוא לא מאמין שאביו מסוגל לבצע מחריד כזה. "יש לנו שם טוב, כל האנשים בכל הכפרים בסביבה מכירים אותנו ואת האצילות שלנו. אנחנו ידועים כמשפחה מכובדת".

תושב אחר בכפר אמר לאתר ווינט: "מדובר באיש שדואג לפרנס את בני משפחתו. הוא אדם ישר ולא עושה שטויות. כמעט חודשיים הוא נמצא במעצר ורק אתמול פורסם למה. זה מראה שהחשדות לא קיימים ושמדובר בתיק תפור לחלוטין".

לפי דיווח בחדשות 12, הילדה זיהתה את הנאשם, מחמוד נזמי קטוסה, ותוך כדי שיחה עם מורה בבית הספר הצביע עליו: 'זה הוא'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר