סערת שביט

נתניהו מגיב: "אין גבול להתנשאות של השמאל"

"התשובה שלנו תגיע בקלפי", אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו בתגובה לדברי ראש המוסד לשעבר, שבתי שביט כי מצביעי הליכוד "הם אנשים חסרי דעת, חסרי הבנה" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב היום (חמישי) לדברי ראש המוסד לשעבר, שבתי שביט וכתב: "הם קראו לנו צ'חצ'חים, מנשקי קמעות, "בוטים" ועכשיו אנחנו "אנשים חסרי דעת". אין גבול להתנשאות של השמאל על בוחרי הליכוד. התשובה שלנו תגיע בקלפי".

שביט עצמו אמר בראיון לגלי צה"ל כי הוא לא חוזר בו מהדברים. "אם מישהו נפגע מהדברים והבין אותם כאילו שהם נאמרו ממקום רע, אני מתנצל מפה עד להודעה חדשה. לא הייתה לי שום כוונה לפגוע באף אחד".

"אבל אני אומר שמאחר שאני לא מאמין באפשרות שאדם אחד יחיה בתוך משוואה של מנהיגות מצד אחד ומוסר ירוד מצד שני - זה לא ניתן לגישור. אי לכך, מי שבוחר במנהיג עם מוסר נמוך, לשיטתי והבנתי, יש בו משהו פגום".

שביט הוסיף, "אני אמשיך לחיות באמונתי. משהו פגום שם, אין פה שום התנשאות. אין לי אינטרס ואין לי מניעים שהם לא כשרים. אני אמרתי מתוך כאב לב עמוק את מה שאמרתי".

רבים מחברי הכנסת והשרים של מפלגות הימין הגיבו גם הם לדברים. השרה מירי רגב אמרה: "שביט, אתה הוא חסר הדעת האמיתי שאינו מבין דבר וחצי דבר בדמוקרטיה. אתה יכול להחליף את העם שבחר בנו? נסה".

"אתה צריך להתבייש ולהתנצל בפני הציבור על אמירה מבזה שמגיעה מתוך התנשאות מזוקקת. אצלנו קוראים לזה "בלא חשומה" - בלי בושה. אתה פשוט חסר בושה. ואתם, חבורת אנשי השמאל, תמשיכו לזלזל בנו ולקרוא לנו בשלל שמות כמו בוטים, עדר של בהמות ומנשקי מזוזות - ואנחנו נמשיך להנהיג ולהוביל את המדינה בבטחה".

בראיון לעיתון מעריב אמר שביט, "המלחמה שלי היא עם הליכוד בראשות נתניהו. הבוחרים שלו הם אנשים חסרי דעת, חסרי הבנה. הבייס הפוליטי שלו זה אנשים שהסף הנורמטיבי שלהם הוא בגובה דשא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר