אחרי יומיים

התוקף האלים מקבר שמעון הצדיק נעצר

לפני יומיים התקבל דיווח במשטרה על חשוד שהגיע לקבר שמעון הצדיק והחל תוקף את אחד המתפללים וזרק לעברו כיסאות, ומיד אחרי כן נמלט מהמקום. היום הוא נעצר (חרדים)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: מצלמות האבטחה)

שוטרי משטרת ישראל עצרו, בשעות האחרונות, חשוד בתקיפה אלימה של אדם שהתפלל בקבר שמעון הצדיק בירושלים וכעבור זמן קצר מעצרו הוארך בארבעה ימים.

לפני יומיים התקבל דיווח במשטרה על חשוד שהגיע לקבר שמעון הצדיק בירושלים והחל תוקף את אחד המתפללים וזרק לעברו כיסאות, ומיד אחרי כן נמלט מהמקום.

המותקף הוא הרה"ח זלמן גרוסמן, מי שמוכר לכל באי הקבר כמתפלל קבוע ומוערך, זה שמיטיב את הנרות במקום, היה באמצע התפילה, כשלמקום פרץ כרוח סערה צעיר חובש כיפה והחל להפליא בו את מכותיו.

גם נסיונתיהם של כמה מחבריו להרגיע אותו, ולהשתלט עליו, לא הועילו, והוא סיים להרביץ לחסיד רק לאחר שחבט בו באמצעות סטנדר ברזל שהיה במקום.

ל'כיכר השבת' נודע, מפי עדי ראייה, כי לאלימות החמורה לא קדם אירוע דרמטי במיוחד, מלבד הוראה שניתנה למספר צעירים להפסיק את השתוללותם בתוך המקווה שמאחורי הקבר.

מהמשטרה נמסר כי מיד עם קבלת הדיווח במשטרה, פתחה המשטרה בחקירה, שבמהלכה אותרה זהותו של החשוד, ובשעות האחרונות נעצר החשוד במעשה (בשנות ה 30 תושב ירושלים), הובא לחקירה, ובזמן הקרוב יובא בפני בית משפט השלום בירושלים לדיון בהארכת מעצרו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר