"בגדרה אין ישיבה"

ראש המועצה הכחיש, אך התיעוד מוכיח: יש ישיבה בגדרה

"בואו נדבר על עובדות ונפסיק עם הפייק ניוז", ביקש ראש מועצת גדרה, יואל גמליאל, וטען: "בגדרה אין ישיבה ליטאית!", אך התיעוד שהגיע ל'כיכר השבת' מוכיח: הישיבה בגדרה - כבר פועלת (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
הבחורים בישיבה בגדרה (באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

מאז פורסמה ב'כיכר השבת' דבר הקמת הישיבה החדשה בגדרה, בראשות הגאון רבי יעקב יעקובזון, הרוחות במקום סוערות. קבוצת תושבים החלו במאבק נגד הבאת ישיבה חרדית, ומאז, הדבר הפך לשיחת היום בקרב תושבי האזור.

ביממה האחרונה החליט ראש המועצה להגיב לטענות, שנשמעו בין היתר כלפיו, כי נתן היתר להבאת הישיבה לגדרה.

בצעד חריג החליט ראש המועצה יואל גמליאל להכחיש את קיומה של הישיבה בגדרה, זאת למרות שהישיבה כבר קיימת במקום מזה מספר שבועות, כפי שנראה בתיעוד הנחשף כאן.

בדבריו כתב גמליאל: "בואו נדבר על עובדות ונפסיק עם הפייק ניוז - בגדרה אין קבוצה ליטאית! בגדרה אין ישיבה ליטאית! בגדרה אין בית כנסת ליטאי!".

עוד הוסיף גמליאל: "הפרסומים האחרונים המופצים ברחבי המושבה ושאינם אלא פייק ניוז גרידא, באים לשסע ולפלג את החברה ולגרום לשנאת חינם".

אלא שמתיעוד שהגיע לידי 'כיכר השבת' נראה מבנה הישיבה ברחוב גמליאל 18 ובו התלמידים. בישיבה הבהירו בשיחה עם 'כיכר השבת' כי "קיים פער עצום בין איך שחלק מהתושבים תופסים את הגעתה של הישיבה למקום, לבין המציאות".

לדברי גורם בישיבה: "ישנם תושבים שניזונים מהתקשורת ובשבילם החרדי המצוי הוא החרדי ממאה שערים או מבית שמש. הם לא למדו שאנחנו כחרדים באנו לשם לפינה השקטה שלנו בלא להתערב חלילה בחיי התושבים".

בנוסף, ל'כיכר השבת' הגיע תיעוד בו שוהים ראשי ורבני הישיבה במעונו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי, כאשר הגאון רבי יעקב יעקובזון מזכיר בפני הגר"ח קנייבסקי את דבריו: "לא לפחד משום דבר", לאור המאבקים עמם מתמודדת הישיבה ובקשתם לקבלת ברכה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר