הנכה מדבר • צפו

"התנהגו באלימות למרות שידעו כי אני נכה"

יממה לאחר פרסום התיעוד של שוטרים המושכים את המפגין הנכה עד שרגלו התותבת יוצאת ממקומה, טוען הרב יואב כי השוטרים ראו אותו עם קביים, ובכל זאת היכו אותו (אקטואלי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

יום לאחר שהמפגינים בבית שמש פרסמו תיעוד של שוטרים מושכים ברגלו התותבת של זקן עד שיצאה ממקומה, יוצא כעת המותקף, הרב יואב ומדבר לראשונה עת שאירע.

בתיעוד וידאו הנחשף ב'כיכר השבת' הוא מבהיר כי "השוטרים ידעו שאני נכה. ראו אותי עם קביים, ובכל זאת בחרו להתנהג באלימות עם מרפקים ואגרופים".

לדברי הרב יואב שהסתובב אצל רופאים בשעות האחרונות בעקבות התקרית: "לא ישנתי כל הלילה. אני מקווה שהמקרה יטופל כמו שצריך, והמשטרה תשנה את התנהגותה".

כזכור, אמש פורסם תיעוד בו נראים שוטרים ובלשים משטרתיים מגיעים להפגנה בכדי לפנות את הציר שנחסם, והחלו למשוך את המפגינים בכוח, כמקובל בהפגנות מעין אלו.

אלא שכאן אירע הבלתי צפוי: כשרגלו של הקשיש נמשכה, היא יצאה ממקומה. התברר, כי רגלו היא פרוטזה מלאכותית. השוטרים התעשתו והעניקו עזרה לקשיש תוך שהם עוצרים את פינויו.

במשטרה מיהרו לפרסם תיעוד בו נראה הקשיש חוסם את הכביש, בכדי להבהיר כי לא מדובר ב'אזרח תמים' שנקלע לזירה.

לדברי המשטרה: "כפי שניתן לראות בתיעוד שפורסם ובזה המצורף, מדובר במפגין שחסם את הכביש בכוונת תחילה, יחד עם מפרי סדר אחרים במטרה למנוע מעבר ותנועת רכבים, לשבש את חיי התושבים, הכל תוך שהוא מסרב להישמע לדרישות השוטרים לפנות את הציר וקורא לעברם קריאות גנאי.

"במהלך פינוי מפרי הסדר מן הכביש ע"י השוטרים שבוצע בהתאם לנהלים, הבחינו השוטרים כי מדובר באדם נכה בעקבות פרוטזה שהתנתקה מרגלו. השוטרים השיבו אותה אליו ושוטר נוסף שוחח עמו על מנת לסייע לו לקום ולפנות את הכביש מיוזמתו.

"אנו מצרים על כל ניסיון מכוער להכפיש את השוטרים,שכפי שניתן לראות גילו מחווה אנושית כלפי אדם שהפר את החוק והסדר כשבאותו הזמן שהשוטרים מסייעים לו מוסיף וקורא להם נאצים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר