בחמאס מאיימים

אחרי הפסקת אספקת הדלק: 15 שריפות בעוטף

טרור בלוני התבערה ממשיך: בעקבות הפסקת העברת הדלק לרצועה, איימו בארגון הטרור בתגובה חריפה ומשעות הבוקר, פרצו 15 שריפות כתוצאה מהבלונים המשוגרים מעזה (ביטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: משה ברוכי, יערן קק"ל)

משעות הבוקר (שלישי), גרמו בלוני התבערה ל- 15 שריפות בעוטף עזה. עד כה, כוחות הכיבוי הצליחו להשתלט על כולם ולכבות את הלהבות.

הבוקר הודיעה ישראל כי תפסיק להעביר סולר להפעלת תחנת הכוח ברצועת עזה בגלל המשך טרור בלוני התבערה שגורם לשריפות בעוטף עזה.

בתגובה אמר סגן מנהיג חמאס בעזה, חליל אל-חיה, כי שינויי ישראל במרחב הדיג והפסקת אספקת הדלק לתחנת הכוח שמים את ההבנות במצב מסוכן שהשלכותיו חמורות.

"המניפולציה שמשטר הכיבוש עושה כשהוא מצמצם את מרחב הדיג, ומפסיק את הזרמת הדלק לתחנת הכוח ברצועת עזה - מעמידה את ההבנות בינינו בסכנה גדולה, ועלולה ליצור השלכות הרות אסון כלפיו".

בהמשך דבריו, שלח אל-חיה מסר תוקפני נוסף, ואמר כי "אנו מזהירים את הכיבוש מייצוא המשברים הפנימיים שלו אל העם הפלסטיני, ומטילים את האחריות להידרדרות המצב ברצועת עזה בשל כך".

יחידת הפרחת הבלונים הודיעה: "אנו ממשיכים בשיגור בלוני התבערה לעבר השטחים הכבושים עד להסרת המצור או ליישום ההבנות. שנית, אם לא תפסיקו את ההתנכלויות נגד אחינו בגדה, נעשה מכם צחוק בכל העולם. נשרוף את שדותיכם - אתם תראו במו עניכם ולא רק תשמעו מאיתנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר