"מהלך שוויוני"

פרץ יחייב בתי ספר חרדים בהנפת דגל ישראל?

שר החינוך הנכנס שוקל לחייב את כלל בתי הספר המוכרים, כולל החרדים והערבים להניף את דגל המדינה • גורם חרדי במשרד החינוך ל'כיכר': "כנראה הבינו אותו לא נכון" (חרדים)

יוני גבאי | כיכר השבת |
פרץ, היום (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

יו"ר הבית היהודי, רפי פרץ שנכנס היום (רביעי) לתפקידו כשר החינוך, שוקל לחייב את בתי הספר החרדים והערבים בהנפת דגל ישראל בכניסה למוסדות הלימוד.

דיווח על כך התפרסם היום באתר ynet והתבסס על דברים שאמר פרץ בטקס חילופי השרים: "אני מאמין בחינוך ששומר על זהות בכל מגזר במדינה, אני רוצה לראות את דגל ישראל מתנוסס מעל כולנו".

יצוין כי בהתאם לחוק שעבר כבר בשנת 1997 בכנסת, קבע משרד החינוך כי "על כל בתי הספר המוכרים, כלשון החוק, להציג במהלך כל שנת הלימודים, וכמובן עם פתיחת הלימודים, את דגל ישראל בבניין הראשי בכל בית ספר".

האם כעת ינסה פרץ, אחרי שנים בהם איש לא אכף את התקנה, לחייב את מוסדות החינוך החרדים הנמצאים במסגרות ה'מוכר' בהנפת הדגל?

גורם חרדי העובד במשרד החינוך מעריך בשיחה עם 'כיכר השבת' כי זה לא יקרה. "הספקתי להכיר אותו מעט, ונראה לי שהבינו אותו לא נכון. הרב פרץ לא יעשה את זה".

מנגד, באתר ווינט ציטטו הערכה בסביבת פרץ כי "בשל המגבלות הרבות המוטלות על שר בממשלת מעבר - יחפשו בעת הזו צעדים שאינם כרוכים בעלות כלכלית. רעיון הנפת הדגלים בכלל בתי הספר הוא צעד מסוג זה".

דוברו של שר החינוך הנכנס סירב להגיב לפניית כיכר השבת בנושא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר