הלם בישיבה

באמצע ה'סדר': דמי הכיס של הבחורים נגנבו

גנבים שפרצו בשבת לפנימיית הבחורים בישיבת 'בית מתתיהו', הצליחו לצאת עם שלל של 10,000 שקל. בחורי הישיבה אומרים ל'כיכר': "אלו היו 'דמי הכיס' שלנו לחודש הקרוב" (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
בחורי ישיבת בית מתתיהו (באדיבות המצלם, ארכיון 'כיכר השבת')

במהלך השבת האחרונה פרצו גנבים לפנימייה של ישיבת 'בית מתתיהו' בבני ברק, וגנבו אלפי שקלים מהארונות הפרטיים של הבחורים. בהוראת הרבנים, הבחורים הזמינו חוקרי מז"פ למקום, עם צאת השבת.

הדבר אירע היום, בשעות הצהריים, כאשר בחורי הישיבה גילו לפתע כי הארונות שלהם פתוחים ומבולגנים. מיד במוצאי השבת התברר כי נגנבו סכומים של אלפי שקלים מהארונות ומהחדרים.

הבחורים, כאמור בהוראת רבני הישיבה, הזמינו משטרה - שהגיעה יחד עם חוקרי מז"פ (מעבדת זיהוי פלילי), ובדקו לעומק את הארונות מהם התרחשו הגניבות.

כעת עסוקים הבחורים בניסיונות לאתר מצלמות אבטחה בסביבת הפנימייה שכינוייה הם "רבי עקיבא תחתון" ו"סורוצקין".

אחד הבחורים אומר ל'כיכר השבת': "מדובר ברשעות אמיתית, לגנוב לתלמידי ישיבה את דמי הכיס האחרונים שלהם, שלא יוכלו לנסוע חזרה לבית או לקנות מעט ממתקים וכרטיסי חיוג. אנחנו מתארגנים לעשות הכל לאתר את הגנב".

בחור אחר מוסיף: "על פי ההערכה שלנו, גנבו לנו סכום כולל של 10,000 שקל. זו גניבה מעשרות בחורים, שלא יהיו להם דמי כיס לחודש הקרוב, כאשר רק בשבוע שעבר חזרנו מהבית אחרי חג השבועות והבאנו איתנו את הכסף מההורים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר