אלימות משטרתית • צפו

חרדי שלוקה באוטיזם והוכה - משחזר: התעללו בי באכזריות

לאחר שהוכה ב"אכזריות רבה" - כלשונו, בידי בלשי המשטרה, בתוך בית הכנסת בירושלים, כשנחשד בתלישת מגב של אוטובוס, הנער החרדי, הלוקה באוטיזם, מספר ל'כיכר' על האימה והפחד (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(באדיבות vip אבטחה ומיגון)

צעיר חרדי, מוגבל, הלוקה באוטיזם וחולה באפילפסיה, הוכה נמרצות במהלך שבוע שעבר על ידי בלשי המשטרה לאחר שזוהה כשהוא תולש את המגב (ווישר) של אוטובוס. כעת, בראיון ראשון ובלעדי ל'כיכר השבת' הוא מספר בכאב את שאירע.

זה היה ביום רביעי שעבר בהפגנת הקיצוניים ברחוב יחזקאל בירושלים, לאחר שזוהה תולש את המגב של האוטובוס, הבלשים התקרבו לכיוונו והוא נמלט מהמקום אל תוך בית כנסת סמוך, כאשר הבלשים רודפים אחריו במטרה לעצור אותו.

אך בתוך בית הכנסת, כפי שניתן לראות מתיעוד חלקי של האירוע שנחשף ב'כיכר השבת' וכפי שדיווחו עדי ראייה, הוכה הצעיר באלימות למרות שהסבירו לשוטרים במי מדובר.

בראיון ל'כיכר השבת' הוא משחזר את האירוע: "הם רצו אחריי כמה מהרשעים לכיוון בית הכנסת והתחילו להרביץ לי, הם לא ריחמו עליי".

תיעוד: כך היכו בלשי המשטרה צעיר חרדי הלוקה באוטיזם

עוד הוא מוסיף בכאב: "צרחתי, אז הם אזקו אותי באזיקים והתעללו בי. לקחו אותי למגרש הרוסים, לא נתנו לי שם אוכל. אחרי כמה שעות נתנו לי שני רוגלעך, אני בן אדם לא בריא, לוקח כדורים, הם התעללו בי באכזריות רבה".

אחד מעדי הראייה סיפר ל'כיכר השבת' כי הם אחזו באמצע הלימוד, כאשר לפתע הצעיר נכנס ובעקבותיו השוטרים, לבושים אזרחי. לדבריו, הוא הסביר לשוטר כי מדובר בצעיר הסובל ממוגבלויות שונות, אך לדבריו, הבלש ענה לו: "אני סיימתי עם הדיבורים", והחל להכות את הנער.

לפי התיאורים, בין היתר דרכו לצעיר על הראש, ולמרות הצרחות של הנער, המשיכו להכותו, בראשו ועל גופו, עד שהוציאו אותו החוצה. עד הראייה הוסיף ותיאר כי השוטרים אף הפכו רהיטים בבית הכנסת, ספסלים וסטנדרים, תוך שהם מקללים בצורה גסה.

תגובת המשטרה למקרה המזעזע: "בלשי משטרה שהגיבו במהירות, הבחינו באחד החשודים כשהוא גורם נזק למגב (וישר) האוטובוס ונמלט למבנה סמוך. השוטרים שרדפו אחריו, השתלטו ועצרו אותו בתוך המבנה לאחר שהתנגד למעצר.

"עוד עלה החשד, כי החשוד מעורב באירוע הפרת סדר שהתרחש אמש באותו אזור, במהלכו עפ"י החשד תקף שוטר ונמלט לתוך ההמון. החשוד כבן 24, הובא לתחנת המשטרה לשם חקירתו בגין העבירות המיוחסות לו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר