חייבים 'לשבור שגרה'? הנה 5 דרכים להכניס אווירת נופש לתוך הבית

נדמה לכם כי כולם מסביבכם יוצאים לנפוש חוץ מכם? לעתים, ישנן נסיבות שאינן מאפשרות לקחת פסק זמן מהשגרה. אבל עם מעט השקעה, תוכלו להכניס לבית את התחושה הנעימה של חופש (בית וסטייל)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

אין זה סוד שהסביבה הפיזית בה אנו חיים משפיעה על מצב הרוח שלנו ועל התפיסה הכללית שלנו. אתם בוודאי מכירים את ההרגשה הנפלאה שאופפת אתכם כבר בנסיעה ליעד המנוחה שלכם. משהו בכם משתחרר ונרגע.

אבל לעתים, ישנן נסיבות שאינן מאפשרות לכם לקחת פסק זמן מהשגרה. לשמחתכם, עם מעט השקעה, יתכן שתוכלו להביא את התחושה המיוחדת והנעימה של חופש, לתוך הבית, על ידי פיזור כמה רמזים חושיים, במקום זאת.

הנה, חמש דרכים קטנות שיסייעו לכם להרגיש קצת יותר בחופש, במעון הפרטי שלכם:

1. הוספת קישוטים המזכירים את נראות יעד החופשה המועדף עליכם

אחת הדרכים הטובות ביותר להזכיר לעצמכם את מקום החופשה המועדף עליכם, היא על ידי העתקת כמה רעיונות מסגנון העיצוב שלו - במינונים קטנים ובטוב טעם, כמובן. כמו: שיבוץ כמה נצרים או חתיכות רָאטָאן (סוג של דקל טרופי שהסיבים שלו משמשים לקליעת רהיטים, חבלים וכדומה) ברחבי הבית, שיזכירו לכם את חוף הים.

אתם יכולים לקחת את זה צעד אחד קדימה על ידי מסגורם, באופן שיראו כמו יצירת אמנות אמתית, או אפילו סתם לתלות תמונות של נופים על הקירות ברחבי הבית.

2. לכידת תחושה של מקום באמצעות ריח

הדרך הקלה ביותר ליצור פתח מילוט בתוך הבית שלכם היא עם ניחוח מרגיע, שמעלה לכם זכרונות של ההרגשה הקסומה שחוויתם, בזמן שביליתם בעיר האהובה עליכם. ישנם בשוק כל מיני שמנים ריחניים בניחוחות של פירות טרופיים או בריזת ים, לדוגמא.

3. הפיכת המיטות שלכם למפנקות כמו בבית הארחה

יש משהו מיוחד במיטות של בתי הארחה או מלונות: הסדינים צחורים, מתוחים היטב והכריות רכות יותר. כל אלו יוצרים תחושה מופלאה של הירגעות והשינה שלכם הופכת לאיכותית יותר. אז קבלו תזכורת ידידותית: אתם יכולים ליצור את זה גם בחדר השינה הפרטי שלכם. השקיעו בסדינים איכותיים (כותנה מצרית, על זה אנחנו מדברים) והרבה כריות חדשות (הן אמורות להיות מוחלפות כל כמה שנים, בכל מקרה).

4. עיצוב חדר אמבטיה כמו ספא

באופן דומה, אין סיבה שהאמבטיה שלכם לא צריכה להיות שלווה ומפנקת (כמעט) כמו ספא יוקרתי. החליפו את ראש המקלחת הרגיל שלכם לאחד מסוג "גשם" (לא נדרשת פה עריכת שיפוץ רציני כלשהו בבית, אל דאגה). ארגנו את מוצרי הטואלטיקה שלכם, כך שיש לכם רק את אלה האטרקטיביים בטווח הראיה שלכם. שקלו לשדרג את ההצגה של כמה פריטים שימושיים מאד שיש ברשותכם (כמו: כיסוי הפן שלכם בשקית מבד) ואל תשכחו לתלות חלוק רחצה גדול ורך!

5. הבאת הטבע פנימה

השעונים הפנימיים שלנו משתוקקים לטבע בכל צורותיו. לכן, אין זה פלא שאנחנו נרגעים באופן אוטומטי כאשר אנו מוצאים את עצמנו ליד הים, על שפת האגם או עמוק בתוך היער. אז בבית, הביאו כמה שיותר אלמנטים מבחוץ, פנימה, כדרך חיים - כמו עציצים ופרחים חתוכים - והן באמצעות החלטות אסתטיות שממקסמות חלקים טבעיים. לדוגמה, פתיחת החלונות לרווחה והכנסת קרני שמש העשירה בוויטמין D, לתוך החלל האישי שלכם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר