'לא מתנערים' • צפו

בני המשפחות ה'חשובות' - שנשרו: "אין לנו מה לחפש פה"

פרק זה יעסוק דווקא בבניהן של המשפחות המיוחסות של הציבור האשכנזי, שהמסגרות היוקרתיות והנוקשות בהן למדו - לא התאימו להם • והאם הכל בגלל 'תאוות'? הפרק הרביעי בסדרה (כיכר TV)

(צילום: כיכר השבת)

לא מתנערים - פרק רביעי: כזכור, בפרק הראשון של סדרה זו, במסגרת פרוייקט 'חנוך לנוער' של 'כיכר השבת', הגשנו את כל הנתונים על היקף תופעת הנוער המתמודד במגזר החרדי.

מן הנתונים העגומים שבפרק הראשון אמנם עולה כי רוב רובו של הנוער המתמודד והנושר מקורו במשפחות ואוכלוסיות שבמצוקה, אך הפרק בחרנו להתמקד דווקא בבניהן של המשפחות המיוחסות שבציבור האשכנזי, שהמסגרות היוקרתיות והנוקשות בהן למדו - לא התאימו להם, והדרך לנשירה היתה קצרה.

במסגרת סדרה זו, צוללים חנני ברייטקופף ויוחנן בלייך אל תוך סוגיית הנשירה והנוער החרדי המתמודד - על כל המורכבויות שבה, משוחחים עם אנשי חינוך, הורים וגם עם בני הנוער עצמם, ומנסים להבין האם יש נוסחה לטיפול באחת התופעות הכאובות ביותר של המגזר החרדי.

לא מתנערים - הפרק הראשון

לא מתנערים - הפרק השני

לא מתנערים - הפרק השלישי

בפרק שוחחנו עם בנים למשפחות אשכנזיות מובחרות, אשר נשרו מישיבות יוקרתיות ומוכרות בהן למדו. את הכתבה מלווה מבחינה מקצועית הרב נתי בקר, עובד סוציאלי בעיריית ירושלים, שיתייחס גם לטענה הרווחת כי בני נוער נושרים בגלל 'תאוות' ויצרים - וכל השאר תירוצים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר