לראשונה בהיסטוריה: 'חבורת תריג' עולה על הבמה!

חבורת הילדים הפופולרית עולה על הבמה במופע גרנדיוזי שטרם נראה כמותו. 3 ימים, 12 הצגות, עשרות שחקנים ואולם אחד בבנייני האומה שיעשה היסטוריה (שיווקי)

(צילום: ללא)

אנחנו אוהבים אותם ובעיקר מכירים את קולם מתסכיתי השמע, עכשיו לראשונה, גם נוכל לראות אותם על הבמה.

תנחום, רובי, ישראל וגדי - ילדי 'חבורת תריג' האגדית - יוצאים מדפי הקומיקס והתקליטורים ועולים לבמה כדי להתמודד עם עוד תעלומה מותחת, מצחיקה, מרגשת ובעיקר מסתורית. בהפקה שלא נראתה כמותה!

מדובר במופע ראשון מסוגו למגזר החרדי והדתי באישור ובפיקוח רבנים ואנשי חינוך.

חגיגה אמיתית לכל המשפחה, למשך 3 ימים, 12 הופעות, עשרות שחקנים ואולם אחד - בנייני האומה בירושלים.

עבור הפרויקט האדיר הזה חברו 'ברמן הלפרט' המו"ל של 'חבורת תריג' למפיק דוד פדידה ויחדיו יצרו הפקה גרנדיוזית בשילוב תפאורה מיוחדת, מסכי לד ענקיים, קטעי פירוטכניקה מרהיבים ועשרות שחקנים שיגלמו את מגוון הדמויות האהובות המלווים את ילדי תריג במסעם ההרפתקני.

את הרוטינה התריגית כולנו מכירים. בכל ראש חודש הילדים עומדים על קוצים בכניסה לבניין ומחכים לרגע שבו תנחת בתיבת הדואר המגזין החדש של 'חבורת תריג' והם יוכלו להתוודע לעלילותיה של החבורה המופלאה.

האמת? בסודי סודות, גם אנחנו, המבוגרים, מתוחים לשמוע מה אירע הפעם לרביעייה הפופולרית שכבשה את הילדים בישראל, ובכל רחבי העולם, ואשר לא מפסיקה להפתיע לנצח.

במופע יוצאים חברי תריג לקמפ 'בין הזמנים' בצפון הארץ, וכמיטב המסורת, מוצאים את עצמם כלואים בבונקר סודי באמצע היער כשהם בעיצומה של מזימה מרושעת הנועדה לסחוט את שר הבטחון של ישראל.

האם יצליחו תריג להתגבר על הפושעים? איך קשור נחום איש גמזו לסיפור? ולאיפה נעלמה סבתא אזולאי? כל זאת ועוד במופע 'חבורת תריג – בין הזמנים'.

המופע יתקיים בעז"ה בימי בין הזמנים הבעל"ט בבנייני האומה בירושלים, ויתפרס על פני 3 ימים ברצף, כשבכל יום יתקיימו 4 הופעות.

רכישת כרטיסים באתר חבורת תריג או בטלפון 0722-796666

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר