מפעילים לחץ

שרה נתניהו לפרץ: לא למקום ראשון לשקד

בנימין נתניהו שוחח עם רפי פרץ ושרה נתניהו שוחחה עם מיכל פרץ ודרשו מהם לא לוותר על המקום הראשון לאיילת שקד. ראש הממשלה רוצה שיתאחד שוב עם 'עוצמה' (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

שרה נתניהו, אשת ראש הממשלה נפגשה ביום שישי האחרון עם מיכל פרץ, אשתו של יו"ר מפלגת הבית היהודי, וביקשה ממנה כי בעלה לא יוותר על המקום הראשון לטובת איילת שקד.

הערכה: שקד תעמוד בראשות 'הימין החדש'

פרץ סירבה להגיב, ובמענה לשאלת חדשות 12 אמרה: "אני לא מדברת עם התקשורת, סליחה".

מלשכת שר החינוך נמסר לאתר ווינט: "הגברת נתניהו ואשתו של השר נפגשו במהלך חתונה. סוכם שהם יתאמו פגישה אישית להכרות וכך קרה. בכל התחום המקצועי והפוליטי השר מקבל החלטות אך ורק לפי שיקולים ענייניים בלבד".

מטעמה של שרה נתניהו נמסר: "שרה נתניהו ורעיית השר פרץ נפגשו בחטף ובאקראי בחתונה רבת משתתפים. השתיים התחבקו קצרות כשסביבן קהל גדול וקבעו להיפגש בהמשך. הטענה על פרטי השיחה שלכאורה התקיימה היא בדיה וסיפור מעשייה".

במקביל, בכאן רשת ב' דווח הערב כי ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח היום (ראשון) בטלפון שלוש פעמים עם שר החינוך רפי פרץ בניסיון למנוע איחוד עם שקד ובנט. לפי הדיווח, נתניהו טען כי שקד לא תוסיף להם מנדטים.

במקביל, נתניהו לחץ עליו לצרף מחדש לאיחוד מפלגות הימין את 'עוצמה יהודית', כפי שהיה בחיבור האחרון לפני הבחירות הקודמות.

נתניהו נשאל על כך במהלך שידור חי בעמוד הפייסבוק שלו והגיב: "אני לא מתערב איך השמאל מחלק את המנדטים שלו, אבל מתערב איך הימין מחלק את המנדטים שלו, ואני אומר לכם כמה שיותר ליכוד. רק ליכוד גדול מול השמאל ולא ממשלת אחדות".

יצוין כי רפי פרץ צייץ היום בחשבון הטוויטר שלו: "שמח לראות שאנשי הימין החדש מגיעים להסכמה ביניהם. עכשיו הגיע הזמן לאיחוד אמיתי בימין. איילת ונפתלי, מוזמנים כבר הערב למו"מ לאיחוד".

מוקדם יותר היום הבהירו מקורביו של השר רפי פרץ, העומד כיום בראשות הרשימה, הוא יישאר בתפקידו ולא יעביר לה את המושכות.

בשיחה עם חדשות 12 הבהיר גורם במפלגה, "ראינו מה שווה הימין החדש בקלפי. לא נוותר על המקום הראשון ברשימה במיוחד אחרי העזיבה של בנט ושקד. הם מנסים עכשיו לבוא כאילו מעמדת חוזק, לא נרקוד לפי החליל שלהם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר