צפו

נתניהו על המצב בימין: לא מתערב לעת עתה

בתגובה לשלל הדיווחים על מעורבותו של ראש הממשלה בשאלת איחוד מפלגות הימין, פרסם נתניהו סרטון הבהרה: "אני לא מתערב לעת עתה ואם יהיה צורך - אתערב" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: דוברות)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הערב (ראשון) למתרחש במפלגות הימין, ביניהם חזרתה של שקד ועמידתה בראשות 'הימין החדש' והשאלה האם יהיה איחוד אם הבית היהודי, והבהיר כי הוא אינו מתערב.

בסרטון שהופץ על ידי דוברו אומר נתניהו: "בעקבות השידור החי קיבלתי כמה פניות מאנשים בימין שאומרים: אתה מוכרח להתערב במה שקורה בימין כי אחרת אנחנו נשליך לפח עוד פעם 5-6 מנדטים ונחזור שוב פעם לבחירות".

נתניהו סיפר כי אנשים אומרים לו: "אתה חייב להתערב". ממשיך ראש הממשלה: "אז אני אומר: אני לא מתערב לעת עתה ואם יהיה צורך - אתערב".

מוקדם יותר דווח כי שרה נתניהו, אשת ראש הממשלה נפגשה ביום שישי האחרון עם מיכל פרץ, אשתו של יו"ר מפלגת הבית היהודי, וביקשה ממנה כי בעלה לא יוותר על המקום הראשון לטובת איילת שקד.

מטעמה של שרה נתניהו נמסר: "שרה נתניהו ורעיית השר פרץ נפגשו בחטף ובאקראי בחתונה רבת משתתפים. השתיים התחבקו קצרות כשסביבן קהל גדול וקבעו להיפגש בהמשך. הטענה על פרטי השיחה שלכאורה התקיימה היא בדיה וסיפור מעשייה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר