"פגישה מועילה"

לקראת איחוד? פרץ ושקד נפגשו לראשונה

יו"ר 'הבית היהודי' רפי פרץ ויו"ר 'הימין החדש' איילת שקד נפגשו הבוקר, לראשונה, בניסיון להגיע להסכמות על ריצה משותפת: "הפגישה הייתה טובה ומועילה", נמסר (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
הרב רפי פרץ, אמש (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

יו"ר 'הבית היהודי' הרב רפי פרץ ויו"ר 'הימין החדש' איילת שקד נפגשו הבוקר (שלישי), לראשונה, בניסיון להגיע להסכמות על ריצה משותפת: "הפגישה הייתה טובה ומועילה", נמסר מטעמם.

מטעם השניים נמסר כי הפגישה התקיימה "במטרה לקדם את איחוד המפלגות. הפגישה הייתה טובה ומועילה. השניים סיכמו שצוותי המו"מ מטעמם יתקדמו בימים הקרובים".

יצוין כי במרכז הדיון בין המפלגות עומדת השאלה מי יעמוד בראש האיחוד. כאשר פרץ ושקד מתעקשים, ולצד פרץ נעמדים רבנים רבים מהציונות הדתית הסבורים כי רק יהודי דתי יכול לעמוד בראש מפלגה ציונית דתית.

כזכור, אמש נאם השר פרץ בכנס אתגרים ומשימות חברתיות של המפלגה ואמר: "שוחחתי עם שקד דיברתי איתה על החשיבות לייצר איחודים. יש לנו אחריות לגוש הימין כולו. הבית היהודי תמיד חיבר ואיחד, גם הפעם נעשה כך.

"מתכוון להיפגש עם איילת שקד בהקדם האפשרי ואין ספק שיחד נמצא את הדרך לאיחוד הכוחות יחד עם שמירה על דמותה של הציונות הדתית".

לדבריו: "אני קורא מפה לכל השותפים בימין, כולל לחברים מעוצמה יהודית. בואו נשב למו"מ ונסגור. אסור לנו להתייחס לרעשי הרקע מסביב, זה הזמן לגלות אחריות לשלטון הימין.

"אנחנו נעשה מאמץ גדול כדי לשלב כוחות יחד עם שמירה על דמותה של התנועה הציונית דתית והמשך מרכזיותו של הבית היהודי ברשימה המתהווה באיחוד מפלגות הימין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר