"מגן על דרעי"

ברחוב: רון קובי התעמת עם בני ביטון • צפו

ראש עיריית דימונה, בני ביטון, סירב להתעמת באולפן הטלוויזיה עם ראש עיריית טבריה רון קובי, על כך שיצא להגנת השר דרעי, אך קובי חיכה לו ברחוב ופתח שידור חי. צפו (בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
(צילום: מתוך הפייסבוק של רון קובי)

ראש עיריית טבריה, רון קובי, העומד לקראת הדחה על-ידי משרד הפנים ומתמודד לכנסת במסגרת מפלגת 'הימין החילוני', התארח הבוקר (רביעי) בתוכנית הבוקר בערוץ 12, בכדי להגיב למכתב של סגן יו"ר השלטון המקומי וראש עיריית דימונה, בני ביטון - שגינה את התנהגותו של קובי כלפי שר הפנים אריה דרעי.

לדברי קובי, ביטון שהתארח גם הוא בתוכנית, סרב להתעמת אתו בשידור חי. לאחר השידור יצא קובי לעבר ביטון, וכהרגלו העלה שידור חי בחשבון הפייסבוק שלו, תוך שהוא תוקף את ביטון שלדבריו 'מלקק' לשר דרעי.

קובי פנה לביטון: "ביטון, מה אתה מפחד? בוא תספר לנו מה החברות שלך עם אריה דערי, עם השר המושחת. למה אתה מפחד מעימות?".

קובי שאל את ביטון מה היה בלהב 433, וביטון הזהיר אותו "לפני שאתבע אותך תביעת דיבה". קובי הגיב: "זה הסגנון שלך, של אריה דרעי. מה חשבתם? שתשכבו על הגדר בשביל דרעי? אף אחד בשלטון המקומי לא שלח אותך, שלחת על דעת עצמך, אתה יודע את זה. פחדנים גדולים, אתם והשר שלכם".

ביטון: "לא נעים".

קובי: "לא נעים? נעים מאוד. ראש עיר פחדן שמכר את דימונה לשסניקים. זו התוצאה". לדבריו: "היה צריך להיות עימות באולפן, ביטון ברח להם, לא רצה להיות עם קובי באותו אולפן, זו דרכם של פחדנים".

כזכור, במכתבו, תקף ביטון את ראש עיריית טבריה: "קובי משתמש ברשתות החברתיות באופן שלא הולם נבחר ציבור, מטיח דברי בלע ומשתמש באלימות מילולית כלפי עובדי ציבור שעושים מלאכתם המקצועית נאמנה".

תגובת בני ביטון לא התקבלה עד לשעת פרסום הכתבה, למרות פניית 'כיכר השבת'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר