הבנות ראשוניות

האיחוד עם מרצ: אהוד ברק - במקום העשירי

במסגרת ההבנות הראשוניות לאיחוד בין 'ישראל דמוקרטית' ל'מרצ', הוסכם כי אהוד ברק ישוריין במקום העשירי ברשימה, אך יהיה הראשון לבחור תיק במקרה ויצטרפו לממשלה (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Gili Yaari/Flash90)

המגעים לאיחוד בין ישראל דמוקרטית למרצ מתקדמים, ולפי דיווחה של דפנה ליאל בהחדשות, אהוד ברק הסכים שיציבו אותו במקום העשירי ברשימה המאוחדת.

עם זאת, במקרה ויצטרפו לקואליציה, מה שלא קרה בשני העושים האחרונים, כאשר מרצ נשארת בקביעות באופוזיציה, אהוד ברק יבחר את התיק הראשון.

בתוך כך, במפלגת העבודה מתגברות הדרישות לאיחוד, והיום כותב ח"כ איציק שמולי בחשבון הטוויטר שלו: "העבודה יקרה לי, אך יש לי מחלוקת מהותית עם הקו שנבחר עבורה ולכן אמשיך להיאבק כדי להחזירה למקום הנכון לה".

"הבחירות חשובות מדי וקיבלנו בהן מועד ב׳. שריונים לבדם לא יביאו את הבשורה, רק חיבורים. כמו כן פגיעה מדוברת בהרכב רשימתנו המצוינת לכנסת בועידה הקרובה רק תסב לה נזק, לא תועלת".

שמולי המשיך: "חיבור גדול הוא צו השעה. ניסיתי לקדמו בימים האחרונים במעשה ובשקט, לא בכותרות, מול כל ראשי המפלגות וגורמים נוספים ואם רוצים יש עוד זמן ויכולת להשיגו. מחנה שנותר מפוצל לרסיסי מפלגות לוקח הימור מסוכן ומיותר על הסיכוי שלו לגדול ולנצח וגם על חיי המפלגה. לא יהיה זה אחראי להשלים עם המצב כמו שהוא אלא לפעול כדי לשנותו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר