הראיון המלא

נתניהו, הימין ושי ניצן; שמעון ריקלין באולפן

העיתונאי שמעון ריקלין, איש ימין ומקורב לראש הממשלה בנימין נתניהו, מזמן הפך לאחד מהעיתונאים המשפיעים בישראל, בראיון מיוחד הוא מדבר על הכל. הראיון המלא (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מנהל אולפן: אריאל ליבא)

העיתונאי שמעון ריקלין, איש ימין ומקורב לראש הממשלה בנימין נתניהו, מזמן הפך לאחד מהעיתונאים המשפיעים בישראל, בראיון מיוחד הוא מדבר על הכל. הראיון המלא מתוך התוכנית 'ישי ורבינא בכיכר'.

כותרות הראיון:

"רוב הציבור בימין סומך על נתניהו. ליברמן תקע סכין בגב של הבחורים שלו, נתניהו לא צריך להתפטר בגלל גחמותיו של ליברמן. מדינה שלמה רצתה את נתניהו ולא איש אחר מהימין כראש ממשלה.

"צריך להכין אלטרנטיבה לבנימין נתניהו. זה לא צחוק להיות בקרמלין ולדפוק על השולחן לטראמפ, צריך ניסיון, אישיות וידע.

"מערכת המשפט לא מסוגלת להתמודד עם נתניהו. מנדלבליט הוא כן ברנז'ה והוא עצמו אמר שתופרים תיק לנתניהו. אני לא מאמין למערכת המשפט.

"מנדלבליט נמצא במערכת של לחצים ואיומים שהשורה התחתונה שלה צריכה להיות כתב אישום והרשעה של נתניהו. חד משמעית זה יגכיע למצב של הרשעה. שי ניצן הוא שקרן, מי שניסה לבקר אותו עף מתפקידו.

"מערכת המשפט היא כישלון של הימין. בשיחה הראשונה של עם נתניהו דבר ראשון ששאלתי אותו זה מה עם מערכת המשפט.

"אני אוהב את החרדים, אין מספיק חיבור ואין מספיק הכרה. פעם הייתי בחתונות עם חרדים וכיפות סרוגות זה כבר לא קורה. לי חשוב מה קורה ביהדות העולם וביהדות התפוצות, אצל החרדים זה נושא בעייתי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר