עד ראייה מספר

מטען חבלה בבני ברק? שני פצועים בפיצוץ באישון לילה

פיצוץ אדיר ברחוב אהבת שלום בבני ברק הביא לפציעה של שני עוברי אורח חרדים, אחד נפצע באורח בינוני עד קשה. דוד, אברך מאלעד ניצל בנס מהפיצוץ ותיאר את רגעי האימה (חרדים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: יואל רוזנטל)

פצוע בינוני עד קשה ופצוע קל כתוצאה מפיצוץ מסתורי שאירע סמוך לשעה 1 בלילה, ברחוב אהבת שלום בבני ברק.

יעקב ישראל מלכה שפינה את הפצועים באמבולנס של איחוד הצלה סיפר: "הענקנו להם סיוע רפואי ראשוני בזירת האירוע ולאחר מכן הם פונו באמבולנס של איחוד הצלה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים בתל השומר".

מהמשטרה נמסר כי "כוחות משטרה וגורמי הצלה שהגיעו למקום הבחינו בשני פצועים במצב קל ובינוני ( ע"פ גורמי הרפואה) והם פונו על ידי מד"א לבית חולים תל השומר. חבלנים במקום ובודקים את נסיבות הפיצוץ. נפתחה חקירה ונסיבות האירוע נבדקות".

דוד א. אברך המתגורר בעיר אלעד, ששהה באותו הזמן ברחוב אהבת שלום בעיר וניצל בנס מהפיצוץ, משחזר את אשר אירע בשיחה עם 'כיכר השבת'.

"יצאתי מתפילת ערבית משטיבלאך 'בית הלל' לכיוון הרכב שלי, לפתע אני שומע פיצוץ אדיר שהחריד את אוזניי. הפיצוץ היה חזק עד כדי כך שהרכב שלי היטלטל מצד לצד", מספר דוד בשיחה עם 'כיכר השבת', "ראיתי שני פצועים מדממים, הגשתי להם עזרה ראשונה מהידע הבסיסי שיש לי - תוך כדי שאני מזעיק את כוחות ההצלה".

לדברי דוד: "הפיצוץ אירע מתוך שקית שחורה ובתוכה פלאפון עם חוטים וכדור בגודל כף יד. ניצלתי בנס של ממש, אם הייתי יוצא מהבית כנסת דקה לפני - לא הייתי מדבר איתך עכשיו. בשבת בבוקר אברך בלי נדר "ברכת הגומל".

לסיום מספר דוד: "שוטרים שהגיעו לזירה תיחקרו אותי במשך כשעה אודות האירוע. לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם הפיצוץ היה מתרחש בצהרי היום ברחוב הומה אדם שכזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר