"מתחנן על נפשו"

הבחור ביקש מהאישה לשבת מאחור, ונתקע בשידוכים

נפתלי, בחור חסידי המתקרב לגיל ה-30, מתחנן שיעזרו לו למצוא אישה שהוא גרם לה לבכות לאחר שביקש ממנה לעבור לספסל האחורי של האוטובוס ומאז הוא מעוכב שידוך (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)

נפתלי, בחור חסידי בן 28 מחיפה, מתקשה למצוא שידוך, למרות שהוא כבר 8 שנים בשידוכים אין לו כמעט הצעות ללא סיבה נראית לעין. לדבריו, הוא חושב כי מדובר בקפידא של אישה שהוא וחבריו נסעו איתה וגרמו לה לבכות במהלך הנסיעה. מאז הוא וחבריו לא מצאו את זיווגם והוא מתחנן שתעזרו לו למצוא אותה.

וכך הוא מספר בשיחה עם 'כיכר השבת': "הייתי בן 20, תלמיד בישיבת 'פנים מאירות' בבני ברק, ביום שישי, נסעתי הביתה לשבת חופשה בחיפה יחד עם קבוצת חברים. נסענו בקו 970 מחיפה לבני ברק. באוטובוס ישבה אישה בחלק הקדמי - מאחורי הנהג, היא הייתה באזור גיל ה-40, ואנחנו ישבנו בצד השני באזור שלה".

"מכיוון שהיינו חסרי מעש החלטנו להתעלל באישה הזו, ביקשנו ממנה שתעבור לחלק האחורי של האוטובוס כי יש פה בחורי ישיבות וזה לא מתאים שהיא תשב מקדימה".

"לאורך כל הדרך הצקנו לה, צילמנו אותה ואמרנו לה שנוציא עליה פשקווילים בגנותה, התקשרנו לשומרים והיא לאורך כל הדרך לא הגיבה ורק שאלה "מה אתם רוצים ממני?". כשאני והבחורים ירדנו בתחנת גשר רופין היא פרצה בבכי בלתי נשלט".

"מאז לא פגשתי אותה, ולי ולכל הקבוצה יש לנו בעיות בשידוכים ואנחנו לא מצליחים להתחתן למרות כל הניסיונות. על פי בדיקות שעשיתי כל הזמן הסיפור הזה עלה לי בראש ולא עזב אותי. מדובר בקפידא שלמרות שאני בחור רגיל בקושי מוצאים לי שידוכים".

"לפני תקופה מישהו אמר לי שייתכן והאישה הזו לימדה בבית ספר 'רפופרט' בירושלים - אני לא יודע כמה זה נכון, אבל אני מתחנן שמי שיכול לדעת על האישה הזו שנסעה ביום שישי ג' אלול תש"ע, שפשוט יפנה אלי ל-052-7060840, ואני יהיה חייב לו את חיי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר