"עושים מאמץ"

ההסכמות הסופיות בין מפלגות הימין - מתמהמהות

אמש הצהירו מפלגות הימין על ריצה משותפת, אך פרטי ההסכם והרשימה עדיין לא נסגרו. בשעות אלו עוסקים הנציגים בדיונים ממושכים. איילת שקד: "אנו עושים כל מאמץ" (פוליטי)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
שקד אמש (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

למרות ההצהרות הצוהלות אמש (ראשון), עדיין לא הושגו הסכמות סופיות בנוגע לאיחוד מפלגות הימין והצדדים ממשיכים במשא ומתן כבר שעות ארוכות.

"אנחנו עושים כל מאמץ להקים מחנה ימין מגוון אך מאוחד עם ייצוג הוגן לכולם. כרגע המו"מ נמשך, יש עוד דברים רבים על הפרק שצריך לסכם", מסרה איילת שקד שתעמוד על פי ההצהרות בראשות הרשימה.

הצדדים התכנסו בביתו של מנכ"ל הבית היהודי, ניר אורבך, אך לא הגיעו להתקדמות בסוגיות שעל השולחן והדיונים צפויים להימשך גם אחרי הצהריים.

ברקע המחלוקת סוגיית הרשימה שלא נפתרה. בימין החדש רוצים את מקומות 7 ו- 8 למתן כהנא ורוני סבבור ובבית היהודי מדברים על 7 ו-9 במטרה לשמור על המקומות לעידית סילמן ואורית סטרוק.

לפי הבית היהודי, המחלוקת העיקרית שעוד נותרה בדרך לאיחוד היא סירוב הימין החדש לתנאי להמליץ רק על נתניהו להרכבת הממשלה הבאה, בטענה ש"נמליץ על איש ימין שיקים ממשלת ימין"- בעוד שבבית היהודי דורשים התחייבות להמלצה ברורה לראש הממשלה נתניהו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר