בית שמש

"הפר את התנאים": אישום נגד תוקף הילדה

הוגש כתב אישום נגד ישראל משה אייזנבך שנעצר בשל ביצוע מעשים חמורים בילדה, אותה פיתה לבוא אחריו לרחוב חשוך, ובכך גם הפר צו פיקוח שהוטל עליו בגין הרשעות קודמות (חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
העבריין, מחוץ לבית המשפט (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה בצהריים (שני) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד ישראל משה אייזנבאך, תושב בית שמש בן 36, בגין הפרת צו פיקוח ותקיפת ילדה - כפי שדווח ב'כיכר השבת'.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד בני ליבסקינד, נגד אייזנבאך הוצא בעבר 'צו פיקוח', בו נאסר עליו ליצור קשר עם קטינים. לפני כשבועיים, בליל שבת, הבחין הנאשם בילדות בנות 6-7 המשחקות ברחוב, ליד אולם אירועים שם סעדה משפחתם במסגרת חגיגת שמחה משפחתית.

בכתב האישום נטען כי אייזנבאך ניגש אליהן, ובאמתלת שווא שאל אותן כיצד להגיע לרחוב אחר וביקש מהן שילוו אותו בדרכו. בכדי לשכנען להצטרף אליו, הבטיח הנאשם לילדות כי יתן להן "סוכרייה" אם יעשו כן.

בכתב האישום מתואר: "לאחר כמאתיים מטר, בהגיען למקום חשוך בשביל, כשראתה אחת הקטינות את הנאשם אוחז בידה של חברתה ומושך אותה בעקבותיו, הבינה כי התנהגותו של הנאשם אינה סבירה, ורצה חזרה לאולם להזעיק עזרה".

"הנאשם, שנשאר עם הקטינה, נכנס עמה למבנה סמוך, שם תקף אותה", נכתב בכתב האישום.

בעקבות מעשי הנאשם, החלה הקטינה לבכות ואמרה לו כי היא רוצה לשוב לביתה. בשלב הזה, אייזנבאך אחז בידה של הקטינה והוביל אותה חזרה לעבר אולם האירועים, כשהיא בוכייה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר