כך בונים חופשה מושלמת

נוסחה מנצחת לחופשה בלתי נשכחת

מחקרים הוכיחו כי חופשה ממצה בעלת תוכן ועמוסה לעייפה, היא המתכון הנכון והמושלם לחזרה מושלמת לשגרה • איך תופרים חופשה מושלמת? בכתבה שלפניכם (תיירות, שיווקי)

תוכניות ומופעים ששווים זהב (צילום: יח"צ)

שוב זה מגיע...הנה אוטוטו מסתיימת לה השנה ורבים מילדינו כבר מריחים את החופש באויר. הם עבדו קשה במשך השנה, שיעורי בית, מטלות, קימה מוקדמת בשעות הבוקר גם לאחר לילה שהתחיל מאוחר ועוד ועוד.
גם אתם כמובן כהורים, לא טמנתם ידיכם בצלחת, עבדתם קשה כדי להביא פרנסה ולכלכל את הבית בחכמה ובתבונה, הדרתם שינה מעינכם כדי שיהיה להם הכי טוב שאפשר...זהו הגיע הזמן לקחת קצת אויר לנשימה, למלאות מצברים, לתת לילדים דרור ולכם ההורים קצת שקט…
מחקרים הוכיחו כי חופשה ממצה בעלת תוכן ועמוסה לעייפה, היא המתכון הנכון והמושלם לחזור לשגרה היומיומית עם חשק להמשיך ועם כוחות להתמיד.
אז כתבינו יצא כדי לבדוק עבורכם את המקום המושלם לחופשה המשפחתית החלומית שתענה על כל הצפיות ותחזיר אתכם עייפים אך מרוצים להמשך השיגרה היומיומית שהיא עיקר חיינו.
אז גם השנה מאות משפחות בחרו לנפוש בחופשת 'בין הזמנים' יחד עם מרגליות תיירות ונופש, במלון הפאר 'גולדן קראון' שבעמק יזרעאל. חופשת הקיץ של 'מרגליות' - כוללת בדיוק את כל מה שתרצו לחוויה משפחתית מושלמת. מגוון התוכניות שהוזמנו לכל אחד מהמסלולים –מתאים לכל טווח הגילאים, ומספק הנאה והתרגשות בכל רגע מחדש לילדים ולהורים כאחד.
כדי לחוש במעט את 'החופשה המושלמת', אתם מוזמנים לצפות בתקציר החופשה בסרטון שהכנו עבורכם:

אז מה מחכה לכם בנופש עם מרגליות?

האירוח המפואר והאקסקלוסיבי ב'גולדן', יחד עם ארוחות גורמה המוגשות כיד המלך – בשפע עצום ובמגוון טעמים רחב, יעניקו לכם חוויה בלתי נשכחת!
הבריכה הענקית, הספא המפנק ומכון הכושר שבמלון – עומדים לרשותכם, לשעות של כיף והנאה. 'ממלכת הילדים' פתוחה ומקבלת את פניהם של הילדים לפעילות ויצירה עם מדריכות מנוסות, בזמן שההורים יכולים ליהנות מזמן איכות רגוע ושקט. מתחם ענק וממוזג של מתנפחים, טרמפולינות וג'ימבורי יספק שעות של אקסטרים והתרגשות לכל אחד מהילדים.

חוויות וזיכרונות שאין להם מחיר!

בכל יום בשעות אחר הצהריים הילדים ייהנו מתוכנית חווייתית: מופע קסמים עם ניסו הקוסם, מופע חיות מרהיב, מופע להטוטים ובלוניאדה עם אשר הליצן, שעשועון בינגו וטריוויה נושא פרסים ועוד... בדיוק בשעה זו ההורים מוזמנים להרצאה מרתקת מפי אחד הרבנים: הרב יצחק פנגר, הרב אבנר קוואס, הרב מאיר שוורץ, הרב משה פרידמן והרב בנימין דרוק.

תוכניות ומופעים ששווים זהב!

בכל ערב תיהנו מתוכניות ומופעים מושקעים במיוחד: תזמורת 'המנגנים' עם הזמר מוישי רוט ואמן הבוזוקי אלירן אלבז, הופעה חיה עם הזמר ישי לפידות ותזמורתו, הצגה חדשה של עופר הלוי ואביתר לזר בשילוב 5 שחקנים, הקרקס האקרובטי, 'הקליקרים' – שעשועון אקסטרים אינטרקטיבי/

גולת הכותרת של הנופש - יעקב שוואקי במופע מיוחד לאורחי מרגליות

שוואקי יבצע את מיטב הלהיטים מאלבומו האחרון "מוזיקה" לצד קלאסיקות ולהיטי עבר בעיבודים חדשים בליווי תזמורת מלאה בניצוחו של רפי גריידי ומופע מולטימדיה מרהיב.

רוצים גם אתם לתפוס מקום בתאריכים נבחרים בחופשת בין הזמנים?

התקשרו: 02-6665555 והבטיחו לעצמכם הנאה מושלמת מכל רגע.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר