פרסום ראשון

התיק יקרוס? שוחרר החשוד בתקיפת נערים

למרות 'הצהרת התובע' של הפרקליטות בפני בית המשפט, שבקרוב יוגש נגדו כתב אישום, ל'כיכר השבת' נודע כי החרדי שחווה השנה אסון נורא ונעצר בחשד לתקיפה - שוחרר (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Kobi Gideon / Flash90)

פרסום ראשון: תושב ירושלים שחווה לפני כשנה טרגדיה נוראית, ונעצר בשבוע שעבר בחשד שביצע מעשים חמורים בשני נערים בני 14, שוחרר אתמול למעצר בית.

כפי שדווח תחילה ב'כיכר השבת', חקירת הפרשה החלה בעקבות תלונה שהתקבלה לאחרונה במשטרה אודות חשד לתקיפה חוזרת ונשנית בשנה האחרונה, של קטין כבן 14.

חוקרי המשטרה איתרו את זהותו של החשוד, ועצרו אותו - אז התברר כי מדובר באדם שחייו היטלטלו בשנה האחרונה לאחר אסון נוראי שאירע במשפחתו הקרובה.

במהלך החקירה אותר קטין נוסף, אף הוא בן 14, שגם אותו על פי החשד תקף העצור, כמו גם עלתה הטענה כי החשוד איים על הקטינים כדי שלא יעזו לספר לאף אחד על המעשים הקשים שלכאורה ביצע.

אלא שלמרות הודעת הפרקליטות לבית המשפט כי כבר בימים הקרובים יוגש כתב אישום נגד החשוד בפרשה ('הצהרת תובע'), מתברר - כך כאמור נודע ל'כיכר השבת' - כי הוחלט אתמול לשחררו מתא המעצר, לחמישה ימי 'מעצר בית'.

גורמים המעורים בפרטי המקרה מסבירים, כי גרסת המתלונן העיקרי, שעליו התבסס כל החשד, נמצאה בשלב זה כבעייתית, ולדבריהם התיק צפוי לקרוס באופן סופי.

עו"ד גדליהו (ללא קרדיט)

סנגורו של העצור, עו"ד נדב גדליהו, מסר ל'כיכר השבת' בתגובה: "המדובר בתיק שלכתחילה היסודות הראייתייים בו היו רעועים ביותר. אנו שמחים שכך גם הפרקליטות השתכנעה, והחשוד שוחרר, ואני בספק רב אם אי פעם יוגש כתב אישום בתיק זה".

'כיכר השבת' מנה לפרקליטות, כדי להבין את פשר ההתנהלות החריגה של שחרור חשוד אחרי 'הצהרת תובע' נגדו ושלוש הארכות מעצר שאושרו בבית משפט השלום ובבית המשפט המחוזי.

וזו היא תגובת פרקליטות המדינה: "בתום ביצוע חקירה מקיפה ומאומצת על ידי משטרת ישראל, הועבר התיק לבחינת הפרקליטות. לאחר מעבר על עיקרי חומר הראיות, הוגשה הצהרת תובע. ואולם, בעקבות מעבר מדוקדק על חומרי החקירה שנאספו - הוחלט כי בעת הזו אין די ראיות המספיקות לצורך העמדת החשוד לדין, וזאת, בין היתר, נוכח שיתוף פעולה חלקי מצד נפגעי העבירה. לפיכך, הוחלט על שחרור החשוד ממעצר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר